Gunit-Soldier Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 heey die auto helemaal ingedeukt in de bosjes ( in de Country Gebied de boeren ) die auto heb ik meer gezien wat is dat ?? zit er een verhaaal achter ? Reageren
RogierS. Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Nee, achter deze easter-egg zit geen verhaal, hoewel dat wel veel gesuggereerd is. De auto zou terug rijden naar de plek waar hij vandaan komt als je ermee gaat rijden ofzo... allemaal onzin. Het is gewoon een geintje van Rockstar. Kijk voor meer info eens hier. Bewerkt: 3 september 2006 door RogierS. Reageren
Pietje II Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Als je de Zoekfunctie had gebruikt was je =>deze<= dingen tegengekomen, zodat je kon zien dat er eigenlijk al een heleboel onderwerpen over de 'Ghost Cars' zijn aangemaakt. Wie weet was je zo ook wel in =>dit<= topic terecht gekomen, en zoals je daar kan zien heb ik daar een uitgebreide post over dit onderwerp gemaakt. Speciaal voor jou quote ik hem nog even, zodat je hem eens rustig kan doorlezen. Ik zal eventjes eens vertellen wat je werkelijk moet uitvoeren voor het trucje met de Ghostcars. Deze zijn inderdaad te vinden in Back O' Beyond, rond het gebied met twee heuveltjes die verdacht veel op paardenhoeven lijken, vooral als je op de kaart kijkt. Het zijn twee doodgewone, maar ingekreukelde Glendale's, ze staan op een vaste plaats. Wanneer je een van deze Glendale's verplaatst, is er niets aan de hand met de auto waar jij inzit. Het gaat erom wat er gebeurd als je weer terug gaat kijken naar de plek waar de Glendale die jij hebt verplaatst stond. Achter deze plek zal namelijk een heuvel liggen, en daar komt opeens een nieuwe Glendale vanaf rijden! Hij stopt precies op de plek waar de Glendale stond die jij verplaatst had, en zo is hier de legende van de 'Ghostcars' ontstaan. Nu komt het principe van een spawnplaats wel aan de orde. Namelijk bovenop het heuveltje is een spawnplaats voor de Glendale, alleen is deze nèt geplaatst op de helling, en door de zwaartekracht in het spel wordt de auto naar beneden getrokken. Waarschijnlijk heeft Rockstar Games er wel expres voor gezorgd dat de auto precies op de goede plek meteen stopt, want de auto rijdt best vlug vanaf de helling naar beneden, maar stopt meteen op de 'parkeerplek' van de 'Ghost Glendale'. Laat staan dat 'ie dan ook meteen precies op dezelfde plek stopt. Echter zijn dit wel andere Glendale's die jullie gewend zijn, ik noem ze maar voor het gemak even een 'Ghost Glendale', want daar gaat het in principe wel om. Deze zogenaamde 'Ghost Glendale' heeft een andere skin dan de gewone Glendale, namelijk een in plaats van mooie, kreukelloze bedekking zijn de 'Ghost Glendale's' helemaal ingedeukt, en zien ze er oud, vies en versleten uit. Je zou dus in feite kunnen zeggen dat we hier te maken hebben met totaal twee verschillende auto's, want het was dus écht de bedoeling dat zo'n zogenaamde 'Ghost Glendale' er zo uitzag. Om maar even een voorbeeld te geven: Rij maar eens met zo'n 'Ghost Glendale' naar de Pay 'n Spray, en laat hem repareren. Je ziet dat de deuken niet wegzijn, dus dat betekent dat deze auto er gewoon zo uit hoort te zien. Hopelijk zijn jullie nu genoeg ingelicht over de 'Ghostcars', in feite stelt het helemaal niet zoveel voor, maar omdat het gebied waarin het plaatsvindt er nogal spookachtig uitziet, vooral als het donker is, is het toch een spannende Easter Egg. Reageren
Nickonly Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) Nog 2 kleine aanvullingen: die ghost cars, hoeven niet per sè glendales te zijn. Dat kunnen ook pick-ups zijn waar van ik de naam niet meer weet... En het andere: Die ghost cars staan niet alleen in back O' beyond, die staan ook in dat woonwagen kamp net onder area 69, en ook ik dat tipy (of hoe je het dan ook schrijft...) hotel links boven area 69 en ook nog een pick-up ook in de buurt van Back O' beyond. Bewerkt: 4 september 2006 door Nickonly Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.