Jump to content

Lord of War Vs San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Young Buck

Soort: Signature

Size: Max 500x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: z.s.m

dit is m'n eerste battle. :*D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel.

Edit: Mijn inlevering:

ybrb8.png

Bewerkt: door San_Andreas_Nigga
Geplaatst:

Oke, hier gaan we dan.

SAN_ANDREAS_NIGGA:

ybrb8ey7.png

Lord of War:

sig27wt0.jpg

Veel succes, SAN.

Moge de beste winnen. ;)

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar ... SAN.

Waarom?

De achtergrond bij LoW is heel licht , zoiets past niet bij Young Buck.

De achtergrond van SAN daarintegen is heel mooi en verzorgd!

De render van SAN is ook beter!

De tekst ook :).

Bij LoW verneukt de tekst het een beetje ...

Keep it up :).

Geplaatst:

Ik vind de tekst bij Lord of War net mooi, en mooie kleureneffecten. Dus ik ga voor:

Lord of War

Geplaatst:

SAN, want ik ken het orginele plaatje en er zijn hier erg vette effeten doorheen gehaald.. Ook de tekst is wel mooi.. San_Andreas_Nigga dus..

Geplaatst:

Ik vind de background van Lord of war niet echt super. Volgens mij is het wat gesmudged en dan een paar keer sharpen. Wat opzich dan wel weer mooi is, is dat het een beetje over de render gaat. De background is verder simpelweg wat saai, dat is jammer wat de background is een van de belangrijkste dingen.

Dit integendeel voor San_Andreas_Nigga, die background is mooi, donker. Vooral de verticale strrpen staan er mooi bij, bij dit onderwerp passen meestal wel duistere, donkere achtergronden en niet hele felle zoals die van Lord of War.

De tekst van Lord of War vind ik opzich wel mooi, maar het valt wat teveel op. Misschien had het wat kleiner gemogen, en de opacity misschien wat lager. De tekst van San_Andreas_Nigga vind ik wat beter staan en de soort font is ook wel leuk.

Al met al vind de signature van San_Andreas_Nigga beter dan die van Lord of War, vandaar dat mijn stem gaat naar San_Andreas_Nigga.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...