Lord of War Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Onderwerp: Young Buck Soort: Signature Size: Max 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: z.s.m dit is m'n eerste battle.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Ik wil wel. Edit: Mijn inlevering: Bewerkt: 3 september 2006 door San_Andreas_Nigga
Lord of War Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Oke, hier gaan we dan. SAN_ANDREAS_NIGGA: Lord of War: Veel succes, SAN. Moge de beste winnen.
deagle Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Mijn stem gaat naar ... SAN. Waarom? De achtergrond bij LoW is heel licht , zoiets past niet bij Young Buck. De achtergrond van SAN daarintegen is heel mooi en verzorgd! De render van SAN is ook beter! De tekst ook . Bij LoW verneukt de tekst het een beetje ... Keep it up .
RobertSA Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ik vind de tekst bij Lord of War net mooi, en mooie kleureneffecten. Dus ik ga voor: Lord of War
DaddyPimp Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 SAN, want ik ken het orginele plaatje en er zijn hier erg vette effeten doorheen gehaald.. Ook de tekst is wel mooi.. San_Andreas_Nigga dus..
Rick.H Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Lord of War Want ik vind die achtergrond juist leuker dan die van SAN_ANDREAS_NIGGA
-Matthijs- Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Ik vind de background van Lord of war niet echt super. Volgens mij is het wat gesmudged en dan een paar keer sharpen. Wat opzich dan wel weer mooi is, is dat het een beetje over de render gaat. De background is verder simpelweg wat saai, dat is jammer wat de background is een van de belangrijkste dingen. Dit integendeel voor San_Andreas_Nigga, die background is mooi, donker. Vooral de verticale strrpen staan er mooi bij, bij dit onderwerp passen meestal wel duistere, donkere achtergronden en niet hele felle zoals die van Lord of War. De tekst van Lord of War vind ik opzich wel mooi, maar het valt wat teveel op. Misschien had het wat kleiner gemogen, en de opacity misschien wat lager. De tekst van San_Andreas_Nigga vind ik wat beter staan en de soort font is ook wel leuk. Al met al vind de signature van San_Andreas_Nigga beter dan die van Lord of War, vandaar dat mijn stem gaat naar San_Andreas_Nigga.
Recommended Posts