ACID Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 eey, ik heb een vraag kan ik me san andreas in teken (strip) effect krijgen bestaat hier neen mod voor ? (ik kwam op dit idee door die photoshop tut van matthijs te volgen) Reageren
Dikbuik Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) nee dit bestaat volges mij niet, nooit van gehoord, nooit gezien, maar lijkt me wel gaaf alleen zoiets is gewoon niet te maken omdat dan volges mij alle textures aangepast moeten worden Bewerkt: 3 september 2006 door Dikbuik Reageren
ACID Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2006 oke, bedankt weet iemand anders soms of dit bestaat ? Reageren
Scooter Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 oke, bedanktweet iemand anders soms of dit bestaat ? Nee, ik ken geen één mod die dat heeft. En ik denk ook niet dat die in de maak is. (Wat wel een goed idee is overigens). Ik heb er ook nooit iets over gehoord. Reageren
RobertSA Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ja dit zou idd wel leuk zijn, maar lijkt me niet makkelijk om te maken, maar ik weet helemaal niks van modden dus Reageren
gangster28 Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Er is hier op het forum wel ooit iemand mee bezig geweest de tekenstyle heeft celshade(volgens mij). En dit hoort trouwens in het modding fora. Heb even gezocht en toen vond ik dit. klik Bewerkt: 3 september 2006 door gangster28 Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 San Andreas in tekenfilmstijl lijkt mij niet zo moeilijk te maken. In Microsoft Photo Editor zit toch zo'n functie dat alles er getekend uitziet (kweet het niet zeker). Als je die op alle texturen toepast, heb je SA cartoon-style! Reageren
nick11123 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 San Andreas in tekenfilmstijl lijkt mij niet zo moeilijk te maken. In Microsoft Photo Editor zit toch zo'n functie dat alles er getekend uitziet (kweet het niet zeker). Als je die op alle texturen toepast, heb je SA cartoon-style! ik denk dat je het mis heb als je de texture,s aanpast zoals in tekenstijl ziet alles er denk ik niet zo best uit dan heb je gewoon lelijke texture en dan heb je geen lijnen om heen denk ik en het is zoveel werk om zoveel texture,s aan te passen dat is gewoon onmogelijk maar ik weet niet of de mod bestaat maar ik denk als je Sanandreas in tekenstijl wil dan moet je ergens bij de engine aanpassen of wat dan ook vraag het niet aan mij ik kan alleen een model ingame zetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.