Jump to content

Manchester United vs. Olympique Lyon

Manchester United vs. Olympique Lyon  

15 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is beter?

• Manchester United
      6
    • Olympique Lyon
      8

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze keer weer twee rasechte toppers in hun eigen competitie, Manchester United vs. Lyon.

mancU2.JPG

Manchester United, een Topper uit de Engelse Premier league die elk jaar een doelstelling heeft voor kampioen te worden......

flugga_kreuter_dk_logo_dk_lyon_logo.jpg

Olympique Lyon, een topper uit de franse eerste divisie die ook elk jaar een doelstelling heeft om kampioen te worden én reeds vaste klant bij de CL geworden......

Ik breng mijn stem later wel uit.

Geplaatst:

ManU is wel een mooie club, alleen dat ze die Alex Ferguson er al zo lang hebben zitten, terwijl ie de sterspelers weg zit te pesten, maakt het toch een stuk minder.

Olympique Lyon is beste ploeg van Frankrijk nu volgens mij. Speelt leuk voetbal.

Kstem op Olympique Lyon

Geplaatst:

Stem: ManU, idd een k*ttrainer, maar wel een mooie club. Lyon altijd vaste waarde CL, maar komt meestal maar tot kwartfinale. Wat jammer is, ze hebben echt een heel goed team met heel veel topspelers. Maar toch ManU. Ook omdat ze in de mooiste competitie ter wereld spelen.

Geplaatst: (bewerkt)

Stem: Lyon

5 Jaar achter mekaar kampioen + redelijke CL resultaten zegt genoeg.

Man United: 1 keer in de voorgaande 5 jaar kampioen + CL: niet al te best.

Bewerkt: door Gizmo14
Geplaatst:

Manchester united zegt me meer als lyon de enige speler van lyon die ik ken is Kalou en me lievelings speler heeft er gespeeld(das nevland)

Geplaatst:

Olympique Lyon, ik vind dat die alex fergusson maar wat loop te zwammen daar in engeland terwijl hij sterspellertjes wegpest. zielig mannetje :puh:

Geplaatst:
...de enige speler van lyon die ik ken is Kalou...

Is er nog een 3e voetballer met de naam 'Kalou'...? Want Salomon Kalou speelt bij Chelsea, en zijn broer Bonaventure bij Paris Saint-Germain...;)

Mijn stem gaat overduidelijk naar Olympique Lyon. Manchester United presteert de afgelopen jaren te weinig in de Engelse Premier League en in de Champions League, terwijl Olympique Lyon al jaren op rij kampioen is van Frankrijk, en ook in Europees verband goed presteert. Daar bovenop komt nog dat ik de spelers van Lyon ook beter vind dan die van Manchester United; vooral de Braziliaan Juninho steekt er bovenuit.

Stem: Olympique Lyon

Geplaatst:

Ik stem op Lyon omdat ze al een aantal jaren op rij Frans kampioen werden en ook omdat ze een goeie ploeg hebben

Geplaatst:

tijd om het topic eens naar boven te stampen :engel:

Ik stem op Lyon, met eigenlijk dezelfde redenen als hierboven vermeld, en ik vind ze ook veel betere spelers hebben, ik vind dat er bij Man. U. echt allemaal verwende spelers zitten maw. dat ze niet om de club spelen maar om het geld. Kijk maar naar Rooney, hij wil opslag om zo gewoon de best betaalde speler ooit in Manchester te worden.......

En dat is een heel andere mentaliteit dan bij Lyon, je ziet duidelijk dat de spelers van Lyon zichzelf willen bewijzen en echt willen vechten voor hun basisplaats........

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...