zero-boy Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 waar vinde die want iedereen zegt da da zon goei car is :huh: :huh: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 ik zie hem vaak in san fiero rijden maar ook wel eens in los santos. en als je wat auto's hebt gestolen en naar de boor in de haven in San Fiero brengt. Kun je die auto ook kopen bij de boot voor een paar duizend dollor.(meer dan 10.000) Reageren
Majus Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 ik zie hem vaak in san fiero rijden maar ook wel eens in los santos. dan heb je al bijna heel san andreas daar ben je ook vet mee :lol: Reageren
Sasuke Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Ik kan die ''club'' maar niet tunen maar in een trailer zag ik een vet getunede Club of 't was een Flash maar die kan ook niet.. :huh: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 die club kun je wel tunen hoor doe ik zo vaak want hij ziet er heel mooi uit. volgens mij is het zo hoe verder je in het spel bent hoe meer auto's je kan tunen. en ik heb de verhaal lijn al bijna uit gespeeld. Reageren
manus_343 Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 hoe ziet ie eruit? is er iemand die er misschien een screenshot van heeft? geen idee welke auto het is... :blink: Reageren
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Rijdt erg veel op The Strip in Las Venturas. Auto lijkt een beetje op de VW Golf. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 http://gtadomain.gtagaming.com/images/sa/v...hicles/club.jpg hier zie je de club. nu ziet hij er niet zo mooi uit maar als je hem hebt getuned wel Reageren
The Godfather Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 je kan er 1 kopen @ Easter Basin Docks voor 28.000 Reageren
Vayne Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Super GT is vet karretje,... kan je hem tunen? kben alles ff relaxed aant spele dus ben er nog niet aan toe gekomen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.