Tunderbolt gta Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ik heb een 100% Save game gedownload van verschillende site oa Gta crime en gtagames. Maar ik krijg steeds het zelfde. ik krijg steeds als ik die save game wil starten krijg ik weer het filmpje te zien dat ik uit Liberty city kom. ik kan wel naar alle eilanden maar ik moet wel alle missies nog doen. Big smoke Ryder missies enzovoort. ik heb ook een keer een 52%save game gedownload maar toen kreeg ik precies het zelfde als met een 100% save game. Kan iemand me helpen met dit probleem? Reageren
gangster28 Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Dat heeft met de story line te maken want ik denk dat bij die van 52% de zijmissies niet gedaan zijn. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ik heb een 100% Save game gedownload van verschillende site oa Gta crime en gtagames. Maar ik krijg steeds het zelfde. ik krijg steeds als ik die save game wil starten krijg ik weer het filmpje te zien dat ik uit Liberty city kom. ik kan wel naar alle eilanden maar ik moet wel alle missies nog doen. Big smoke Ryder missies enzovoort. ik heb ook een keer een 52%save game gedownload maar toen kreeg ik precies het zelfde als met een 100% save game.Kan iemand me helpen met dit probleem? Je moet wel erop letten dat je de goede versie hebt. Er zijn namelijk 2 versies: versie 1 en versie 2. Dit kan je bekijken als je het spel opstart. Als je Versie 2 hebt, kan je geen savegame van versie 1 gebruiken. En andersom geldt uiteraard hetzelfde. De 100% savegame van gtagames is volgens mij voor versie 1. Dus als je versie 2 hebt, is die helaas niet te gebruiken. Reageren
Typhoon Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ik heb een 100% Save game gedownload van verschillende site oa Gta crime en gtagames. Maar ik krijg steeds het zelfde. ik krijg steeds als ik die save game wil starten krijg ik weer het filmpje te zien dat ik uit Liberty city kom. ik kan wel naar alle eilanden maar ik moet wel alle missies nog doen. Big smoke Ryder missies enzovoort. ik heb ook een keer een 52%save game gedownload maar toen kreeg ik precies het zelfde als met een 100% save game.Kan iemand me helpen met dit probleem? Het welkom op het forum Voor GTA San Andreas zijn er 2 versies, namelijk Versie 1 en Versie 2, wanneer jij een savegagame van Versie 1 download maar jij hebt Versie 2 dan zal je game overnieuw beginnen. Dit is omgekeerd ook zo. Waarschijnlijk heb jij dan Versie 2. Voor Versie 2 kan je hier een 100% Savegame downloaden. Wanneer jij gewoon een random missie wilt downloaden om die na te spelen moet je even in dit topic kijken, hier hebben SummerBase, -Matthijs- en Typhoon alle missies per savegame opgeslagen dus je kan lekker een missie naspelen. Wanneer hij hier ook over nieuw begint heb je waarschijnlijk toch Versie 1, je kan hier downloaden, wanneer je ze van een random missie wilt hebben moet je naar deze site gaan. De savegame zet je uiteraard in Mijn Documenten ---> GTA San Andreas User Files. Wanneer jij nog iets niet snapt over de Versie's zou ik even in dit topic kijken, hier heeft Ruurd31 het heel mooi uitgelegd. Heel erg veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.