gang leone Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2006 in de buurt van littel havana in de zee vin je een rots met een man in het cement met handen gebogen wat is jullie antwoord daar op? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2006 Dat het al lang bekend was.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gang leone Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 september 2006 voor de mensen die het nog niet gezien hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Ik zal je één ding zeggen. Als de Easter Egg te vinden is op WikiGTA, dan is hij al lang bekend op dit forum. Edit: In dit topic vind je hem ook. Als je een nieuwe EE hebt gevonden, dan kan je die ook in dat topic plaatsen. Bewerkt: 3 september 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alitto Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2006 jup, ik heb die man in cement ook gezien. hahhaa schrok wel ffe, vond het zo raar. Ik dacht ineens aan de maffia, die hebben ook zo van die praktijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stephan14 Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2006 die man was een maffia member die is koudgemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2006 Hoe weet je dat, is nooit bewezen of aanwijzingen voor gegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2006 Het is nooit bewezen dat het iemand is die door de mafia is vermoord. het is alleen dat de mafia ook zulk soort technieken gebruikten als ze iemand uit de weg wilde ruimen. benen in cement, of een zware steen ofzo eraan, en het water in. en, daar komt nog bij dat het mafia sfeertje in VC een erg hoog gehalte heeft, dus zou het best kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stephan14 Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2006 je hebt gelijk baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 het kan wel waar zijn van die cementvent maaruh ik heb hem nog nooit gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik denk dat we meer over die man te weten komen in vice city stories peace Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2006 Dat zou inderdaad kunnen. als ik het goed heb, zijn er 2 van dat soort ventjes. ik weet het niet zeker, heb het spel niet geinstalleerd, maar lijkt een van die 2 ventjes niet op Gonzales die je moest vermoorden van Cortez? ook zijn er hier en daar scheepswrakken en autowrakken te vinden misschien dat we daar ook opheldering over krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2006 naar het schijnt is er nog een derde , maar niemand heeft hem ooit gevonden ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchpet Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2006 ik weet het volgens mij heb ik hem wel gezien maar ik weet niet meer waar omdat ik met die boor race bezig was. mazzel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.