Jump to content

Missie: Circle Airstrip and Landa

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een vraag: zou iemand voor mij een savegame kunnen doen van de volgende vliegmissie: Circle Airstrip and Land, ik heb deze opdracht al zo vaak geprobeerd maar kom er gewoon niet door heen, het liefst geen codes en geen cheats gebruiken,

Alvast bedankt!!!

Groetjes Lijeanne

Geplaatst:

Uhm, je hebt nu 2topics gemaakt, eentje is genoeg, anders kan er verwarring ontstaan. Dit forumSavegame aanvraag forum) is het juiste, dus voeg je savegame maar toe.

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo,

Ik heb een vraag: zou iemand voor mij een savegame kunnen doen van de volgende vliegmissie: Circle Airstrip and Land, ik heb deze opdracht al zo vaak geprobeerd maar kom er gewoon niet door heen, het liefst geen codes en geen cheats gebruiken,

Alvast bedankt!!!

Groetjes Lijeanne

Ik doe hem wel voor je :Y. Als je je savegame plaatst... Oeps, ik zie net in een ander topic dat Kraay hem al zou doen. Nou, dan geef ik zo maar wat tips zodat je het zelf kunt proberen later in het spel, zodat deze post niet totaal nutteloos wordt :puh: .

Tips:

Ga niet gelijk een heel eind omhoog. Ga gelijk aan omhoog, anders kan je een probleem krijgen dat je niet meer hoger kan (dit krijg je als je te snel stijgt). Je kunt dus rustig en gelijk aan omhoog gaan. Door alleen gas te geven ga je ook al een heel eind omhoog.

Trek gelijk als je omhoog gaat de wielen in. (Dit doe je met 2 of +, ligt eraan hoe je instellingen zijn). Je wielen intrekken kan ook al als je nog op de landingsbaan bent met volle snelheid (dus net voor je opstijgt). Als je dit laatste doet, ga je zeer gelijkmatig de lucht in!

Geef niet teveel gas. Je kunt hem ook een beetje zwevend halen, je gaat dan een stuk minder snel en is een stuk makkelijker te sturen. Helaas zal je dan niet gemakkelijk goud halen, omdat je een stuk langzamer vliegt. Maar een medaille is zeker te bereiken met alleen zo nu en dan gas geven. (Te weinig is natuurlijk ook weer niet goed, want dan stort je neer...)

Je kunt sturen met de staart, dat is met Q en E. Maar dat vind ik moeilijker. Als ik jou was zou ik proberen te vliegen met A en met D. Dan kan je een stuk sneller draaien.

Voor de rest is het oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Er komen nog een aantal vliegmissies. Denk daarbij aan N.O.E., Freefall en Vertical Bird. Er zijn er nog een paar, maar daar is het vliegen niet de hoofdzaak. Het is dus erg handig om toch deze oefeningen goed door te komen. Ik hoop dat mijn tips je daarbij een beetje helpen!

>>> Door .Levi.: Een post vol tips kan geen kwaad! :klap: Alleen het topic gaat op slot, er is namelijk al een andere topic waar ze geholpen is die ik ook heb verplaatst naar het Savegame Aanvraag Forum.

Bewerkt: door .Levi.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...