Jump to content

VLIEG MISSIE: Circle Airstrip and Land

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een vraag: zou iemand voor mij een savegame kunnen doen van de volgende vliegmissie: Circle Airstrip and Land, ik heb deze opdracht al zo vaak geprobeerd maar kom er gewoon niet door heen, het liefst geen codes en geen cheats gebruiken,

Alvast bedankt!!!

Groetjes Lijeanne

Geplaatst: (bewerkt)

Doe ik wel..

Edit; Of ik zie dat Kraay hem wil doen?

Bewerkt: door -Matthijs-

Ik heb hem gehaald, je kunt hem downloaden in de bijlage. Geen cheats of Mods gebruikt. Wel zag ik dat je de bij de oefeningen daarvoor(opstijgen, landen etc.. brons of zilver had, daar heb ik ook even goud gehaald, dus als je nu verder gaat, en de andere dingen ook goud haalt komt er een hunter op het vliegveld daar testaan, dat is erg handig)

post-2710-1157289722_thumb.jpg

GTASAsf2.b

Bewerkt: door Kraay

Super bedankt!!

Ik ga geljik weer verder,

Groetjes Lijeanne

>>> Door .Levi.: Topic toegevoegd met je eerste topic.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Super bedankt!!

Ik ga geljik weer verder,

Groetjes Lijeanne

Lal, je hoeft geen nieuw topic aan te maken als je een reactie wil geven. Je gaat gewoon naar het topic waar je wilt posten in dit geval >deze<. Je scrolt naar beneden daar komt je een button tegen waarop staat: 'Add Replay'. Daar klik je op, dan typ je ee berichtje, en dan druk je op 'Reactie toevoegen'. Overigens een savegame-aanvraag kun je doen in het daarvoor bestemde topic die >hier< is te vinden. Ik hoop dat je nu alles een beetje door hebt! :)

>>> Door .Levi.: Uiteindelijk alles samengevoegd en het topic verplaatst naar het Savegame Aanvraag Forum.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...