gtamaster1 Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 heey ik heb nu bij gran turismo 4 alle beginner en prof races gedaan op een paar na 2 of 3 maar bij de beginner is er een lightweight competition maar welke auto is nu minder als 3500 mm?? kan er geen vinden behalven de fiat 500 en nog een paar maar die zijn not for sale:S iemand alvast bedankt Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Je koopt bijvoorbeeld een minicooper kopen, en door te tunen kan je hem lichter maken. Ik denk dat dat de enige oplossing is. Volgens mij koste 1 onderdeel 72000,- Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Er zijn echt wel meerdere oplossingene hoor Neem de Suzuki Alto Works RS-Z '97 Je moet hem wel ff op tunen dan word hij wat sneller ik heb met deze kleine auto het goed kunnen winnen Hij is lekker goedkoop rond de 5,000 a 7,000 dacht ik? en ga niet met de aller duurste onderdelen tunen ik zou voor de turbo gaan voor onder de 12,000 is hij al aardig goed ik heb het zo makkelijk kunnen winnen ps: 72000 voor een onderdeel Bewerkt: 3 september 2006 door gammie Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Ja volgens mij was dat voor een hele nieuw Rolkooi. Das de Weight Reduction volgens mij. Bewerkt: 3 september 2006 door -supremecars- Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) ik heb nog een vraagje: ik heb filmpjes gezien op internet van mensen maar hoe zet je die op de computer? EDIT: ik heb de beginner en de professional uitgespeeld en ik kan de extreme nog steeds niet:S:S:S:S?? Bewerkt: 3 september 2006 door gtamaster1 Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 ik heb nog een vraagje:ik heb filmpjes gezien op internet van mensen maar hoe zet je die op de computer? EDIT: ik heb de beginner en de professional uitgespeeld en ik kan de extreme nog steeds niet:S:S:S:S?? Met een Usb stick maar hoe dat precies gaat weet ik niet Reageren
commando Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 ik heb nog een vraagje:ik heb filmpjes gezien op internet van mensen maar hoe zet je die op de computer? EDIT: ik heb de beginner en de professional uitgespeeld en ik kan de extreme nog steeds niet:S:S:S:S?? als je de beginner en de professional al uitgespeeld hebt dan zal er vast wat aan jou spel liggen... ps. kijk voor de zekerheid nog alle dingen uit de prof. league en de beginner league na. COMMANDO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.