lal Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Sorry, maar ik weet niet hoe ik een savegame moet toevoegen, zodat iemand anders deze voor mij kan halen, dit is de eerste keer dat ik doe. Wie kan mij hier mee helpen?
Dutchy3010 Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Sorry, maar ik weet niet hoe ik een savegame moet toevoegen, zodat iemand anders deze voor mij kan halen, dit is de eerste keer dat ik doe.Wie kan mij hier mee helpen? Er is een speciale map voor Savegames van GTA San Andreas. Ga naar Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files. Daarin staan jou savegames. Elke savegame staat in een slotje, nummer 1 t/m 8. Die kan je terugvinden in het spel, als je op laden drukt. Nummer 1 is de bovenste, nummer 8 is de onderste. Een savegame herken je aan de naam: GTASAsf1.b . De 1 staat dan voor slotje nummer 1. Die kan je dus veranderen in alle 8 de slotjes. Een savegame op dit forum plaatsen is dus erg makkelijk. Je klikt in het venster wanneer je typt bij bijlagen op bladeren. Dan ga je naar de map San Andreas User Files. Kies de savegame uit jouw slotje. Vergeet niet je bericht erbij te typen. Druk tot slot op reactie toevoegen. Iemand anders zal hem dan zo snel mogelijk halen! EDIT: Je kunt je savegame ook uploaden via Rapidshare. En dan de link hier plaatsen! Bewerkt: 3 september 2006 door Dutchy3010
Typhoon Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Hey Lal, Ewoud van dit forum heeft dit in dit topic heel mooi uitgelegd. Ik heb het stukje even voor je gekopieërd. Het zal nu wel lukken: Save-game Uploaden en Toevoegen Kijk in welk slot je save game staat. (slot 1 t/m 8 ) Ga naar http://www.rapidshare.de . Druk op bladeren. Een ander alternatief is http://www.uploading.nl. Ga dan naar GTA San Andreas User Files. Meestal te vinden in de map mijn documenten. C:\Documents and Settings\*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Je ziet nu een aantal bestanden staan met de .B extensie. Het cijfertje achter de letters "GTASAsf*" is het slot van de save game. Dus als jouw save game die je wilt gebruiken in slot 4 staat. Is het "GTASAsf4" Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk nu op Upload. Na het uploaden staat er onderaan de pagina een Download-Link en een Delete-Link. Selecteer de download link en kopier deze met rechtermuisknop -kopieren Of Ctrl-C. Plaats daarna je link in je aanvraag. Of doe het via de bijlage functie van het forum: Druk op bladeren. Ga naar GTA San Andreas User Files te vinden in de map mij documenten. Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk op Deze Bijlage toevoegen. Ga verder met je bericht. ------------- Veel succes ermee, en als je nog vragen hebt stel je ze maar!
SummerBase Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Hoi Lal welkom op dit forum ik zal je eens uit gaan leggen hoe je een savegame post in een bericht. Als eerst ga je naar het 'Savegame Aanvraag forum' dan druk je op New Topic je vult dan bij Titel de naam van de missie in en dan vul je in het bericht venster de naam en dergelijke nogmaals in dan ga je naar het gedeelte Bijlage, een normaal lid kan 1 mb op zijn/haar bijlage plaatsen en dat is ruim voldoende voor 5 savegames. 1 savegame is 198kb. Je gaat dus naar Bijlage dan druk je daarnaast op Bladeren je zoekt de savegame op en die staan meestal in de map: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Een savegame heeft meestal de naam: GTASAsf1.b waarin het getal 1 kan varieren van 1 t/m 8 het ligt er maar aan welk slot je wilt hebben nummer 1 is dus slot 1 en zo gaat dat door tot 8 wat dus slot 8 betekend. Als je dat gedaan hebt druk op de savegame in bladeren en dan op openen dan plaats je je bericht en dan zal iemand je savegame in behandeling nemen. Ik hoop dat het je gaat lukken. Edit: Natuurlijk ben ik weer te laat. Bewerkt: 3 september 2006 door SummerBase
Recommended Posts