Klokkie89 Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 sinds kort ben ik weer eens simcity3000 gaan spelen, dat gaat allemaal aardig, mooie stadjes met veel parken enzow en genoeg werkgelegenheid. maar ik heb 1 probleem, das dat ik alleen maar dik verlies maak. heb egt vanaales geprobeerd, heeft iemand anders miss nog tips of links naar sites waar ik miss wat meer info kan vinden over dit probleempje?? Reageren
Joriz Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Je moet alles met SimCity een beetje zelf uitvinden. Hogere belasting zorgt voor meer inkomen maar zorgt er ook voor indien het te hoog is dat mensen naar een andere stad verhuizen (lage belastingen -> inwoners groei). Meer voorzieningen zorgt voor tevredere burgers en ook groei van aantal inwonders. Echter kosten al deze voorzieningen ook heel veel geld. Je zult dus zelf overal de belans een beetje moeten vinden en niet uitgave doen aan te dure snelwegen en te duren stroomcentrales (liever een vervuilende in de hoek van je map) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 sinds kort ben ik weer eens simcity3000 gaan spelen, dat gaat allemaal aardig, mooie stadjes met veel parken enzow en genoeg werkgelegenheid. maar ik heb 1 probleem, das dat ik alleen maar dik verlies maak. heb egt vanaales geprobeerd, heeft iemand anders miss nog tips of links naar sites waar ik miss wat meer info kan vinden over dit probleempje?? Winst maken in Simcity vond ik ook altijd moeilijk, je moet daarom wat creatief zijn. Bekijk waar je geld op kan inhouden/bezuinigen, en bekijk waar je de belasting kan verhogen. Een groot punt is dat je ook inwoners nodig hebt, hoe meer inwoners hoe meer kans op winst. Bouw veel scholen, parken zorg dat het veolig is. Kortom zorg ervoor dat er mensen heen willen. Bouw bijvoorbeeld ook voldoende industrie, mensen komen pas als er werk is. Maak connceties met je buursteden. En zou zijn er talloze manieren. Check bijvoorbeeld >deze< site of >deze< site. Op Goole staat ook heel wat. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 ik heb dit vroeger toen ik jonger was heel veel gespeeld. wat ik deed was altijd maar 1 politieburo en brandweer kazerne bouwen en dan heeeel veel woonwijken en industrie, geen parken en na een tijdje als je winst maakt beginnen met de bouw van een ziekenhuis, school, middelbareschool, kleine parken etc. ook deed ik de belasting verhogen tot 8 ofzoiets. ik maakte ook een kolencentrale voor energie(lekker goedkoop) en dan zette ik het op de snelste tijd en wachte tot er geld binnenkwam. ook handig zijn die extra dingen die je krijgt : staatsgevangenis, winkelcentrum, zon fabriek met groene koepel etc daar verdien je ook veel geld mee. Reageren
runescaper8 (gast) Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 de helf van je stad slopen en dan goedkoperen ding in de plaats zetten Reageren
Wrieh Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 de helf van je stad slopen en dan goedkoperen ding in de plaats zetten Om je stad te slopen kost ook geld en zo als we horen zit hij ook al in de min dus dit kan niet Je kunt proberen veel inwoners te lokken door lage belasting en hem later hoger doen ook kun ej afval/energie kopen/verkopen om winsrt te maken. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 of je gebruikt een cheat Reageren
Wrieh Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Ik heb ook nog twee vragen Hoe maak je een haven en hoe maak je een oprit voor snelwegen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.