Jump to content

help mij

Recommended Posts

Geplaatst:

uhmmm ben nogal nieuw hier maar heb eeen vraagje ik heb dus gta san andraes gekocht voor 30,00

--geen antwoorden je had hem ook kunnen downloaden :ch: ---- maar goed ik heb geen flauw idee hoe ik het online kan spelen kan iemand mij de hele walktrough geven ik zou het heel erg fijn vinden dank u . :$

Geplaatst:

Wij zijn hier juist voor Legale spellen dus het maakt niks uit dat je hem legaal hebt, want iedereen hoort hem legaal te hebben vind ik. En ik heb hem ook legaal dus je hoeft je nergens voor te schamen nou even over het online gedeelte. Je kan op twee manieren online dit zijn allebei niet officiele methode's maar rijken wel tot een zeer hoog niveau en dit zijn: MTA:SA en SA-MP. In de eerste (MTA) kun je racen op een zeer aangename manier je kan ook je eigen mappen maken wat het verhaal alleen nog maar versterkt het werkt zeer simpel je download hem vanaf 'deze' pagina MTA en je instaleert hem je gaat naar de Server browser waneer je hem opgestart hebt en je selecteert een server en je klik op connect en je gaat een server binnen. Kijk daarvoor verder ook eens 'hier' of klik op mijn huidige signature.

Dan heb je ook nog Sa-mp daarin kan je lopen en schieten, maar ik zelf vind de gameplay enigzinds tegenvallen er zijn ook veel cheaters en het zit niet zo heel erg goed in elkaar, maar ook kan het soms leuk zijn je kan het 'hier' downloaden en dan instaleer je het gewoon en daarna druk je op Sa-mp iccoon op je bureuablad dan zal je een soort console zien en dan ga je naar internet druk dan twee maal op de server naar jou keuze en het spel zal zich laden.

Let erop dat je firewall uit moet staan en dat je niet al te veel beveiliging op je poorten moet hebben anders kan het gebeuren dat je firewall of wat dan ook voor beveiliging de zooi tegen houd. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en laten we zeggen we komen elkaar nog wel eens tegen in de online game wereld. :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

dat hoop ik ook maar zo ver was ik wel zoe iezo heel erg bedankt :klap: maar ik dat al gedaab op het moment dat sa mp in mijn beeld en ik dubbelklik krijg letterlijk 10 keer acces violation in me beeld nadat ik dat probleem had verholpen kon ik geen servers in want ik kreeg meteen crash ik weet zeker dat het niet aan min comp ligt ???

welke moet ik dan down loaden whitey wacko of de andere ik ahd vorige keer whitey dacht ik

Bewerkt: door larsson244

Dat van Acces Violation is al een poosje bekend en goed dat je dat zelfstandig opgelost hebt, maar ik denk dat je versie 2 hebt, want hij hoort niet zo maar te crashen. Het kan uiteraard ook aan je computer liggen verwijder daarom ook even de GTA_SA.set in de map: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Deze verwijdert de huidige instellingen en maakt weer nieuwe instellingen aan. Het kan niks kwaad, maar mischien helpt het wel tegen je probleem. Maar goed Sa-mp werkt als ik het me niet vergis alleen maar met Versie 1 dus je zou hem moeten downgraden met de versie 1 bestanden als je versie 2 hebt. Ik heb ze allebei dus als je ze nodig hebt dan moet je het maar even zeggen over de pm of hier, dat maakt verder niet uit. Als er nog iets speciaals is moet je het maar even zeggen, maar zo een hoofdverklaring kan ik je niet geven zonder het van dichtbij mee gemaakt te hebben. Werkt MTA ook wel dan? Btw. Je kan een versie opmerken als er in het menu V2.×.× staat. Als je dat hebt moet je het even zeggen. :cya:

welke moet ik dan down loaden whitey wacko of de andere ik ahd vorige keer whitey dacht ik
Dat maakt opzich niet uit ze zijn over het algemeen allemaal hetzelfde anders stonden ze niet als officiele link op die sites. Dat maakt dus helemaal niks uit. ;) Bewerkt: door SummerBase

het maakt niet uit vanaf welke server je download als je maar de windows client doet en niet die andere, die is voor het maken van een eigen server :D

van die error heb ik geen verstand :)

EDIT : 13 sec eerder :puh:

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik

Exception At Address: 0x02681376

Last SCM Opcode: 0x0

Registers:

EAX: 0x00000098 EBX: 0x021B0000 ECX: 0x00000000 EDX: 0x02282308

ESI: 0x00000003 EDI: 0x00000000 EBP: 0x0022F674 ESP: 0x0022F5E0

EFLAGS: 0x00010202

Stack:

0x0221EEF6

0x00000098

0x00000000

0x00000003

0x0221EE8E

0x00000003

0x00000003

0x00000000

0x0224E230

0x02218A4F

0x00000003

0x0224E230

0x0224E230

0xFFFFFFFF

0x0224E230

0x02218A1A

0x0224E230

0x0224E230

0x00000001

0x0228CBF8

0x021B9E17

0x0224E230

0x0228CBF0

0x021DD708

0x00000000

0x00352F10

0x02683AF3

0x0022F708

0x02228DC6

0xFFFFFFFF

0x0221992C

0x021B0000

0x00000000

0x00000001

0x00000000

0x0022F688

0x00352E68

0x0022F694

0x7C9011A7

0x021B0000

dit staat er als ik een server in ga en dan report crash of close **** gaat mij nooit lukken denk

ik heb nog meer hulp nodig ik heb gta set verwijdert maar ik ben geen computer genie hoe kan ik zien of ik versie 2 heb en hoe downgrade ik hem?

Had ik je al verteld enkele posts hierboven, maar ik doe het nog wel even om je iets te versterken. Een Versie heeft dus bepaalde bestanden een versie 2 heeft in haar menu staat: V2 en in Versie 1 staat dat uiteraard niet. Dus als er V2 in jou menu staat ben je er zeker van dat je Versie 2 hebt en dan moet je dus downgraden hiervoor hebben de mensen van Mta een mooi programma gemaakt. En dat kan je 'hier' downloaden. Als dit nog niet wil werken dan kan ik de bestanden wel voor jou uploaden die moet je dan in de map: 'Program Files > GTA San Andreas > Data > Script' plaatsen. Maar verder zou je het zo kunnen zien in het menu van San Andreas, maar werkt MTA wel dan? Want als je Versie 2 hebt moet MTA het ook niet doen, snap je. Ik hoop dat ik je hierbij weer een stukje verder geholpen heb. :cya:

er staat v.o1b is dat versie 1 want dan snap ik het al helemaal niet
In het menu? Of in Sa-mp?
jongen, alles staat op www.mtasa.com
Doe even normaal ja Mekz niet iedereen weet hoe het werkt en het gaat hier trouwens om Sa-mp vervuil maar ergens anders een forum. Het heeft geen nut om zo negatief te doen niet iedereen is zo slim al jou hoor Mekz. :{
ik ben geen kampioen in engelse hopelose uitleg ik vraag hier om wat hulp en niet daar er staat in sa mp v.01b en in de echte weet ik niet waar dat dan zou moeten staan
In de echte staat het in het menu dus als je aan het gamen met in de Single Player > Esc(ape) en dan zie je het in het menu wel staan of er V2 of niet staat. Bewerkt: door SummerBase

ik ben geen kampioen in engelse hopelose uitleg ik vraag hier om wat hulp en niet daar er staat in sa mp v.01b en in de echte weet ik niet waar dat dan zou moeten staan

Geplaatst:

Mischien als je wat punten&komma's gebruikt, is het makkelijker om te begrijpen wat je bedoeld. Ontopic: Je bedoelt als het goed is of je kan zien welke versie je hebt? Dat kan je 'in-game' niet zien. Mods zoals MTA werken niet met V2. Om een andere versie te krijgen, kan je hier even een kijkje nemen:

- http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry357627

Hier staat alles uitgelegd, over hoe en wat.

Succes. ;)

Geplaatst:
Wij zijn hier juist voor Legale spellen dus het maakt niks uit dat je hem legaal hebt, want iedereen hoort hem legaal te hebben vind ik. En ik heb hem ook legaal dus je hoeft je nergens voor te schamen nou even over het online gedeelte. Je kan op twee manieren online dit zijn allebei niet officiele methode's maar rijken wel tot een zeer hoog niveau en dit zijn: MTA:SA en SA-MP. In de eerste (MTA) kun je racen op een zeer aangename manier je kan ook je eigen mappen maken wat het verhaal alleen nog maar versterkt het werkt zeer simpel je download hem vanaf 'deze' pagina MTA en je instaleert hem je gaat naar de Server browser waneer je hem opgestart hebt en je selecteert een server en je klik op connect en je gaat een server binnen. Kijk daarvoor verder ook eens 'hier' of klik op mijn huidige signature.

Dan heb je ook nog Sa-mp daarin kan je lopen en schieten, maar ik zelf vind de gameplay enigzinds tegenvallen er zijn ook veel cheaters en het zit niet zo heel erg goed in elkaar, maar ook kan het soms leuk zijn je kan het 'hier' downloaden en dan instaleer je het gewoon en daarna druk je op Sa-mp iccoon op je bureuablad dan zal je een soort console zien en dan ga je naar internet druk dan twee maal op de server naar jou keuze en het spel zal zich laden.

Let erop dat je firewall uit moet staan en dat je niet al te veel beveiliging op je poorten moet hebben anders kan het gebeuren dat je firewall of wat dan ook voor beveiliging de zooi tegen houd. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en laten we zeggen we komen elkaar nog wel eens tegen in de online game wereld. :bier:

waar moet je allemaal op drukke als je dat SA-MP moet downloaden?

Geplaatst:

Dat zal ik jou eens uitleggen Jantje III. Ga naar Sa-mp.com. Dan ga je naar het menu en daar klik je op 'Download'. Dan ga je naar het gedeelte: SA:MP 0.1b Client dan kies je bijvoorbeeld de link die zo heet: SA:MP 0.1b Client provided by littlewhitey. Je download dat en je instaleert het en er komt een nieuwe snelkoppeling te staan op je bureaublad open die en ga naar het tabblad: Internet. Dan vindt je een grote lijst met server waar je mee kan connecten oftewel je joint dan een server. Veel speelplezier Jantje! :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...