Juss Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Hoi. Ik heb gta3 weer geinstalleerd en wou ffe wat upgraden. Toen heb ik bij google gewoon Gta3 mods ingetikt, en kreeg ik een paar plaatjes. op een gegeven moment had ik een site waar je gecomprimeerde mappen kon downloaden met auto's maar hoe zet ik ze er nu ? in welke map moet ik ze zettenn. Alvast bedankt Justin Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Hoi. Ik heb gta3 weer geinstalleerd en wou ffe wat upgraden. Toen heb ik bij google gewoon Gta3 mods ingetikt, en kreeg ik een paar plaatjes. op een gegeven moment had ik een site waar je gecomprimeerde mappen kon downloaden met auto's maar hoe zet ik ze er nu ? in welke map moet ik ze zettenn.Alvast bedankt Justin Voor auto's heb je een zogenaamde IMG Tool nodig, ik heb één geonden die voor GTA III is, hij is >hier< te downloaden. Omdat je nu ook nog de auto's wilt instaleren verwijs ik je naar een ander topic waar het precies word uitgelegd, als voorbeeld word daar Vice City gebruikt. Maar hij is ook te gebruiken voor GTA III. Klik >hier< om naar dat topic te gaan, veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.