Jump to content

2 nieuwe signatures

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Young Buck signature:

ybrb8.png

Elizabeth Berkley signature:

elizberkqa2.png

Nog 1tje :bonk:

shannonelizabethts6.jpg

Rates?

Bewerkt: door San_Andreas_Nigga
Geplaatst:

1ste: Erg mooie sig !! De mooiste van de 3.

De kleuren en BG passen allemaal perfect en de ripple aan de linker kant is gaaf !

9,4/10

2de: Minst mooie van de 3.Ik vind de font er nietzo mooi bij passen en hij is iets te licht.

Als je hem wat donkerder maakt word hij mooier :)

7/10

3de: Hier ook weinig aan op te merken. Het zwart witte is er mooi :) ! Alleen vind ik hier de font ook niet erg mooi. Die vond ik het mooist bij de eerste.

De spatterbrush is wel erg vet !! :)

9/10

Enne ben ik nou blind of zie ik een tiet :puh:

Daan :cya:

Geplaatst:

Heey SAN,

Ineens 3 siggys om te raten, ik zal ze maar eens snel uitgebreid raten..

Siggy 1:

Commentaar: Ik vond deze sig op het eerste zicht er goed uitzien, je hebt de kleuren niet eentonig gemaakt, omdat je bij de persoon zijn oorspronkelijke kleur gehouden hebt, en deze dus ook vanzelf dan beter zichtbaar is

- punten: Ik zou een andere achtergrond nemen. Deze is raar en wazig, ik zou er een duidelijkere nemen..

+ punten Je personage past wel goed bij de achtergrond, ook al is je achtergrond niet echt zo goed. Ook je lettertype en fond passen daar heel goed bij

EindTotaal Punten: 8.9

Eindbesluit: Goed gedaan, werk aan het - puntje en ik heb niks meer te klagen

Siggy 2:

Commentaar: Ik vond je sig er zowel goed als slecht uitzien.. Ik leg het even uit..

- punten: Je kleur is eentonig, de kleur is al niet echt goed gekozen, en je maakt je sig er ook nog eentonig door en minder mooi

+ punten Het personage is goed uitgekozen, en past ook wel bij deze vage achtergrond. Ook het lettertype en fond zijn weeral goed gedaan

EindTotaal Punten: 8.4

Eindbesluit: Werk aan dat - puntje, want dat - puntje maakt vind ik persoonlijk dan, je siggy minder mooi. Voor de rest KUTGW :klap:

Siggy 3:

Commentaar: Niet echt commentaar, ik ga direct raten..

- punten: Sommige effecten verbrodden de siggy, net als de eentonige kleur, dat is wel jammer..

+ punten Je afbeelding is goed gekozen, ook het lettertype en fond passen er weer goed bij..

EindTotaal Punten: 8.0

Eindbesluit: Werk aan de nogal grote - punt(en) en ik weet zeker dat je weer eens een 10 binnenhaalt :klap:

TheGuardian :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...