gtamaster1 Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) ik heb nog een vraagje over gran turismo 4: ik heb filmpjes gezien op internet van mensen maar hoe zet je die op de computer? EDIT: ik heb de beginner en de professional uitgespeeld en ik kan de extreme nog steeds niet:S:S:S:S?? Bewerkt: 3 september 2006 door gtamaster1 Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) is daar iemand? Bewerkt: 4 september 2006 door gtamaster1 Reageren
Kraay Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Man maak je sig wat kleiner en ben niet zo ongeduldig! . Je moet gewoon een TV kaart in je pc hebben waar je de tulp stekkertjes van je PS2 opaan kunt sluiten en dan kun je opnemen, meer mogelijkheden zijn er niet..(of het moet zijn dat je met een proggie een replay op je pc kunt zetten en ook kunt afsluiten maar dat is er volgens mij niet) Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 is daar iemand? sry about that maar ik heb de beginner en de professional uitgespeeld en ik kan de extreme nog steeds niet:S:S:S:S?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.