Jump to content

Zwaartekracht verlagen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey mensen,

In filmpjes zie je wel eens dat iemand met een motor zonder een cheat erg hoog springt vanaf een ramp, heeft iemand misschien een idee hoe ik dat ook kan doen?

Alvast bedankt! :?

Geplaatst:

Waarschijnlijk is dit gedaan door het gewicht van de moter te verlagen in de handling.cfg. In dit bestand staat alle informatie over snelheden, gewicht etc van alle voertuigen uit gta. Hij staat in de data map en is te openen met kladblok of met de handling editor. Zie dit voorbeeld met de Blista:

BLISTA 1900.0 2.1 5.5 1.9 0.0 0.0 0.2 70 0.8 0.75 0.54 5 170.0 20.0 F P 7.0 0.65 0 30.0 1.4 0.11 0.2 0.8 20000 0.25 -0.15 0.5 0.0 2 0 1

Ontleding:

Het blauwe nummer is het gewicht van de wagen.

Het rode nummer is de maximale snelheid van de wagen.

Het groene nummer is de acceleratie van de wagen.

Het paarse nummer geeft aan wat voor aandrijving de wagen heeft:

1. Als er een F staat heeft de wagen een Voorwielaandrijving

2. Als er een R staat heft de wagen een Achterwielaandrijving

3. Als er een 4 staat heeft de wagen Vierwielaandrijving.

Ga als je alles hebt aangepast naar file, save en je hebt je bestand gemod.

Met dank aan Eclipse, Greetz Wazuup

Geplaatst:
Waarschijnlijk is dit gedaan door het gewicht van de moter te verlagen in de handling.cfg. In dit bestand staat alle informatie over snelheden, gewicht etc van alle voertuigen uit gta. Hij staat in de data map en is te openen met kladblok of met de handling editor. Zie dit voorbeeld met de Blista:
BLISTA 1900.0 2.1 5.5 1.9 0.0 0.0 0.2 70 0.8 0.75 0.54 5 170.0 20.0 F P 7.0 0.65 0 30.0 1.4 0.11 0.2 0.8 20000 0.25 -0.15 0.5 0.0 2 0 1

Ontleding:

ok maar stel je pakt er een van een umm.......................turismo en je begrijpt er geen zak van hoe weet je welke het gewicht zijn en dat allemaal of staat dan in die kleuren zo?

o en waar ka ik die voertuigen vinden

Geplaatst: (bewerkt)

Ontleding:

is dit ook mogelijk op de ps 2

Bewerkt: door Mr. Inferno
Geplaatst:

Nee, want op de PS2 kan je niet, zonder zeer moeilijke omwegen, de bestanden van de dvd in komen. Het kan dus alleen op de pc!

• 1 maand later...
Geplaatst:

Sorry dat ik hier post op deze datum. Maar ik kon hier niks over vinden.

Kan op deze manier ook de kracht van de wapens worden gechanged?

Zo niet, kan dit dan op een andere manier???

Geplaatst: (bewerkt)

Ehh, ja natuurlijk... Als je met kracht teminste stevigheid, snelheid of kracht vd motor bedoelt is het heel goed mogelijk. Ik heb alleen geen zin om een hele tut van hoe of wat te maken, deze moet namelijk makkelijk met de zoekfunctie te vinden zijn.

Als je niets vind moet je het maar zeggen, dan kan ik wel iets in elkaar flansen :)

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

kan het niet zijn dat je een unique stunt bonus bedoelt? dat de camera veranderd en je de motor ziet vliegen? ik denk dat je dat bedoelt, als je dan over zon schans rijd heel hard dan gebeurt dat, je kan ze hier vinden.

Geplaatst:
kan het niet zijn dat je een unique stunt bonus bedoelt? dat de camera veranderd en je de motor ziet vliegen? ik denk dat je dat bedoelt, als je dan over zon schans rijd heel hard dan gebeurt dat, je kan ze hier vinden.

Mag ik je d'r op wijzen dat de topic opener niet meer op het forum komt en we het nu ergens anders over hebben? :)

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar modding forum.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...