Gta-mikezz Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Kan iemand voor mij een hummer maken met Mikezz er op Alvast bedankt Plzz help mij gr. gta-mikezz Bewerkt: 3 september 2006 door Gta-mikezz Reageren
nick11123 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Welkom op het forum Mikezz maar ik denk niet dat iemand dat zomaar voor je kan doen der zijn wel mensen hier op het forum die auto,s kunnen maken maar of ze in Gta kunnen dat weet ik niet ik denk het ook niet want het is ook hartstikke moeilijk om dat te maken je kan mischien op Google kijken of er een hummer te downloaden is voor Gta Sanandreas of mischien kun je een ander forum proberen ik kan iniedergeval geen auto voor Gta maken Reageren
Gta-mikezz Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Ik ook niet daarom vraag ik het juist Reageren
kees1991 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 je kunt veel beter gewoon een hummer van een mod site af halen en dan de textures bewerken. kijk maar ff in de Master Tutorial List om te sien hoe dat moet Reageren
DaBeast Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Beste Gta-mikezz, Allereerst welkom op dit forum.Ik heb even een link gezocht naar een aantal Hummer's van een van de beste GTA car-modellers, JVT. De Hummer's kan je [hier] vinden, op de site van JVT. Als je die hebt gedownload, kan je [deze tutorial] van Gybrus volgen om een 'paintjob' te maken. Er staan geen plaatjes bij, dus het is redelijk moeilijk om te begrijpen. Als je het niet moest snappen, kan je altijd een PB naar mij, of naar Gybrus sturen. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Gta-mikezz Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Ok zal ik doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.