Jump to content

a home in the hills

Recommended Posts

Geplaatst:

ik doe deze missie en ik spring met mijn parachute uit het vliegtuig dan beland ik op het dak, ik schiet alle mannetjes dood met mijn helpers op het dak en dan ga ik naar beneden, naar binnen. Dan word er iemand door het hoofd geschoten en dan...

ik ga door de gang en ik heb nog maar twee helpers over, mijn twee helpers zijn er altijd direct aan. nu moet ik de mannetjes in mijn eentje doden , maar die mannen blijven maar komen, het stopt nooit!! en dan ben ik er natuurlijk ook al meteen aan!! :?:bonk::bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, ze blijven niet komen, tenminste niet bij mij... Er zijn er best veel En is heel irritant... misschien kun je beste dekking zoeken dan ff schieten dan weer dekking, na een tijdje zijn ze wel dood...

Voor meer info:

--->Klik<---

Bewerkt: door Markolie
Geplaatst:

Ik weet het, ik vond het zelf ook al een beetje raar toen ik van de week deze missie nog gedaan had. Natuurlijk komen er oneindig mannetjes, maar je moet er voor zorgen dat je door loopt je moet ze niet opwachten want ze komen wel naar jou, maar jij moet nara hun toe. Als je die gastjes in de eerst hal hebt vermoord ga je naar de tweede daar doorzoek je de kamers en blijf altijd in de hurk stand dat betekend dat je door de knieën zit dit doe je op de Pc met C en op de ps2 zou ik het helaas niet weten. Dan ga je daarheen en in sommige kamers zul je een armor vinden waarmee je dus makkelijker je tocht verder zet. Als je daardoor heen bent zul je in de buurt van de keuken komen daar vind je een Hart die je aardig nodig kan hebben. Pak die en laat Big Boppa gewoon het huis uitlopen zorg er eerst maar voor dat je heelshuids uit het huis komt dan ga je hem achtervolgen en dan moet je zijn auto tot ontploffen brengen en dat is niet zo moeilijk. En dan is de missie gehaald zo makkelijk is het! ;)

Er is wel een code dat je niet dood kunt gaan door kogels, vuur en messen. Ik weet niet voor welk platform je San Andreas hebt, dus heb ik ze alle 3 maar even neergezet. ;)

- PC: BAGUVIX

- PS2: Down, X, Right, Left, Right, R1, Right, Down, Up, Triangle

- Xbox: Down, A, Right, Left, Right, Right Trigger, Right, Down, Up, Y

Veel succes met de missie. :)

P.s. Indien je San Andreas voor de PC hebt, kun je ook altijd nog je savegame posten in het savegame aanvraag fora. ;)

Bewerkt: door Bling

PC:

Volle Gezondheid + Armor + $250k = HESOYAM

Oneindige Gezondheid = BAGUVIX

PS2:

Volle Gezondheid = R1, R2, L1, Circle, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up

Armor = R1, R2, L1, X, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up

Oneindige Gezondheid = Down, X, Right, Left, Right, R1, Right, Down, Up, Triangle

XboX:

Volle Gezondheid + Armor + $250k = Right Trigger, Black, Left Trigger , A, Left , Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up

Oneindige Gezondheid = Down, A, Right, Left, Right, Right Trigger, Right, Down, Up, Y

Let op! Sla noot op na het gebruik van een Cheat sommige kunnen je Spel beinvloeden.

Edit: Bing is me voor :-(:puh:

Bewerkt: door ASPHALT

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...