Jump to content

ps3 is ERG duur!

brbgtaplayer

Recommended Posts

Geplaatst:

Yep, heel simpel.

Wii en ps3 ongeveer tegelijk(toch?),

Ik vind ze allebei wel leuk, maar de ps3 is voor mij veel te duur , en de wii heeft een leukere gameplay.

Simpele keus toch? :Y

Doe mij maar 250 voor Wii+Red steel

Geplaatst: (bewerkt)

Als jij een console zoekt om jaren mee vooruit te kunnen is het absoluut niet duur. Op 3 jaar online game bespaar je al €180,- en dan heb ik het nog niet over de opkomst van blu-ray.

Maar als je echt niet door kunt sparen voor iets "voordeligers in de toekomst" moet je het zelf weten. ;)

Al met al zul je toch op de zelfde prijs uitkomen en wat blijkt dan dat de PS3 net iets meer kracht heeft en bluray dus zoveel verschilt het niet.

Wii en ps3 ongeveer tegelijk(toch?)

De PS3 (het is met hoofdletter ;p) en Wii zijn precies elkaars tegenover polen. ;p

Bewerkt: door Mania-92
Geplaatst:

Werkt best... al is het alleen maar om het psychologische effect dattie na een jaar ineens goedkoop lijkt in vergelijking met het jaar ervoor.

Maar bij elke launch is het maar afwachten of het product aanslaat of niet. Als PS3 mislukt zal dat niet om de prijs zijn.

Geplaatst:
de ps2 was veel goedkoper! ik denk eerder 499 gulden

Ik zal het nog even uitleggen de PS2 koste in het begin 1.000,- gulden dat is te vergelijken met 499,- euro

rekenfoutje, je zit er 50 euro naast. 1000 gulden is 450 euro. je zat er toch meer dan 100 gulden naast :puh:

Geplaatst:
de ps2 was veel goedkoper! ik denk eerder 499 gulden

Ik zal het nog even uitleggen de PS2 koste in het begin 1.000,- gulden dat is te vergelijken met 499,- euro

rekenfoutje, je zit er 50 euro naast. 1000 gulden is 450 euro. je zat er toch meer dan 100 gulden naast :puh:

Maakt niet uit maar de PS2 koste in het begin zeker geen 499 gulden

Geplaatst:
de ps3 is wel ERG duur! en hij is wel vet hoor, maar €599,-!!!!!! de 360 is maar €399,- en zoveel verschilt het niet met de ps3. alleen sommige games komen niet op elke. ik denk dat als de ps3 zo duur blijft, hij gaat floppen. mischien moet ik als ze voor januari geen prijsverlaging invoeren, hem niet kopen, en inplaats daarvan de 360 kopen???? wat vinden jullie?

Noem jij dit duur ,de PS3 heeft de zelfde dingen als de xbox360 maar dan beter + hij heeft veel meer als de xbox360 ,ik ben verschoten van de prijs ik dacht dat hij minstens 750 euro zou kosten .brbgtaplayer je weet niet wat je zegt kijk eens naar de playstaion 3 en de informatie dan zal je beseffen dat de playstaion 3 eigelijk weinig kost :D

Geplaatst:

iedereen die hem te duur vind niet kopen, gewoon laten liggen, dan hebben de mensen die hem 17 november wel willen kopen, geen gezeur dat ze op zijn :*D

Geplaatst:

ik ga hem niet gelijk bij de launch kopen. mischien moet ik inderdaad maar nog ff wachten. na een jaar (de volgende E3) zullen er wel betere games verschijnen - net als met de 360 nu het geval is - en word de ps3 mischien ook goedkoper. die blue ray is denk ik ook beter dan de HD-DVD, maar het bestaat amper, is heel duur, en komen er uberhaupt wel films op blue ray?? veel twijfelaars als ik zouden nu een 360 kiezen, maar als ik nog ff wacht, mischien pakt het wat uit...

Geplaatst:
ik ga hem niet gelijk bij de launch kopen. mischien moet ik inderdaad maar nog ff wachten. na een jaar (de volgende E3) zullen er wel betere games verschijnen - net als met de 360 nu het geval is - en word de ps3 mischien ook goedkoper. die blue ray is denk ik ook beter dan de HD-DVD, maar het bestaat amper, is heel duur, en komen er uberhaupt wel films op blue ray?? veel twijfelaars als ik zouden nu een 360 kiezen, maar als ik nog ff wacht, mischien pakt het wat uit...

maar het bestaat amper Meer als HD-dvd

is heel duur Netzoduur als HD-DVD

komen er uberhaupt wel films op blue ray?? Meer als hd-dvd

Geplaatst:
ik ga hem niet gelijk bij de launch kopen. mischien moet ik inderdaad maar nog ff wachten. na een jaar (de volgende E3)

De afgelopen E3 was de laatste E3, voortaan moeten we het hebben van de Tokyo Game Show (is binnenkort) en de Leipzig Games Converention, die pas is afgelopen (Dichter bij huis dan de TGS ;) ).

Geplaatst:
De afgelopen E3 was de laatste E3, voortaan moeten we het hebben van de Tokyo Game Show (is binnenkort) en de Leipzig Games Converention, die pas is afgelopen (Dichter bij huis dan de TGS ;) ).

http://www.e3insider.com/portal/

Dr komt wel een E3 2007, alleen is die wat anders in opzet:

It (E3 2007) will focus on press events and small meetings with media, retail, development, and other key sectors. While there will be opportunities for game demonstrations, E3Expo 2007 will not feature the large trade show environment of previous years.
Geplaatst: (bewerkt)

BUMP:

ik zit nog steeds te twijfelen, die ps3 is erg vet, maar erg duur. bovendien komen splinter cell: double agent en saint's row (voorlopig) niet op de ps3, ik weet het gewoon ECHT niet maar ik kijk denk ik als er meer bekent word over de ps3 en over GTAIV, maar nogmaals ik twijfel als een gek! :muur::cab:

Bewerkt: door brbgtaplayer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...