sToRm Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Ik ben nu auto's aan het tunen.. Reageren
Majus Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 ik ben alle property aan het kopen en aan het gokken Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 ik tune nu vooral auto's en ik ben van plan om straks alle kleren te gaan kopen dat ik ze allemaal in bezit heb bij mijn savehouse Reageren
nickdezot Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Ik doe men geld op aan tattoo's men hele lijf staat vol, is dit wel goed voor respect enzo? Reageren
Sasuke Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Ik tune auto's ( in het wit ). Meestal van die mooie grote bakken i.p.v kleintjes. En dan ga ik opzoek naar propertys om ze in m'n garage te doen. Reageren
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Property's momenteel. Laatste aankopen zijn : Villa in Vinewood ($ 120.000) en een aantal hotelkamers in Las Venturas ($6.000 per kamer) Reageren
gangster Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 alle huizen en alle kleren en auto's tunen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.