frenchie Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn controls moet instellen bij de pc versie om door die vliegschool missie te komen waar je met een helicopter targets moet kapotschieten. Ik moet met de wasd toetsen hoogte en postie houden en met de up en down toetsen de vlieghoek. Maar je rockets te kunnen schieten moet je de linkermuisknop gebruiken. Je hebt bij hun standaardinstelling drie handen nodig. Ik heb firstperson geprobeerd omdat je dan in ieder geval nog enigszins kan zien waar je op richt maar mij lukt dit gewoon niet. Ik speel Farcry of Halflife 2 met twee vingers in mijn neus uit maar ik kan gewoon niet met de controls in dit spel overweg. Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ik gebruik zelf voor voertuigrichtingen de pijltoesten. Het naar voren en achteren kantelen heb ik de A en Z knop ingesteld. Dan heb je de CTRL knop voor het schieten. Makkie Reageren
Scooter Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Je gaat naar >>Options>>controls>configurate/redifine (weet ik niet helemaal zeker) en daar kan je gewoon je controls aanpassen. Succes verder. Reageren
frenchie Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ik heb alle controls al veranderd maar het werkt gewoon niet. Kan ik iemand per mail niet even mijn savegame toesturen. Ik wordt aan alle kanten om me oren geslagen dat iedereen alle missies wel even in 5 minuten doet dus dan moeten de flight school missies een makkie zijn. Wie helpt mij? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Ik heb alle controls al veranderd maar het werkt gewoon niet. Kan ik iemand per mail niet even mijn savegame toesturen. Ik wordt aan alle kanten om me oren geslagen dat iedereen alle missies wel even in 5 minuten doet dus dan moeten de flight school missies een makkie zijn. Wie helpt mij? Ik wil hem wel voor je doen, dan moet je je savegame plaatsen. Als je dat bedoeld.. @ Frenchie hieronder, nee je moet je savegame even in de bijlage stoppen. In dit bericht hierboven mij. Is heel simpel, ga eerst even naar edit > volledig bewerken. Als het goed is zul je ergens Bijlagen zien staan, en daar vlak naast zie je Bladeren staan, klik op bladeren en zoek dan je savegame op. Klik dan op Deze bijlage toevoegen. Bewerkt: 3 september 2006 door -Matthijs- Reageren
frenchie Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Kan ik hem niet even per mail naar je toesturen. Is misschien het makkelijkste? Reageren
frenchie Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Is prima Matthijs. Ik wacht nog heel even want ik heb die helicoptermissie net gehaald (na ongeveer 3 uur proberen). Als het allemaal niet wil lukken dan stuur ik je mijn savegame zoals je net hebt aangegeven. Reageren
alwin92 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 het is simpel ik doe met mn pink altijd ctr en w s a d met mn andere vinger kantele met mn andere hand zo is het heel simpel hoor maar je moet wel ff kijke op je op de ctr toets zit met je pink Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.