Daan007 Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Hey allemaal. Ik ben even bezig geweest met PS. Ik ben er ongeveer 2 uur meebezig geweest, en hij bestaat uit ongeveer 26 layers. Dus omdat dit mij eertste sprite is wees niet te hard Hier issie: Michelangelo Sig Wat vinden jullie ervan ? Bewerkt: 3 september 2006 door Daan007 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Heey daan, Commentaar: Eerst en vooral me excuses dat ik nu pas kom raten. Je had me al gevraagd om te komen raten, maar had even geen tijd. Nogmaals excuses dus - punten: Niet echt een groot -punt, ik zou enkel beetje voller maken je sig + punten MichelAngelo die je gekozen hebt, is duidelijk te zien, en het effect dat je eraan bijmaakte maakt je sig nog beter. Ook vond ik je achtergrond een zeer groot compliment waard net als je lettertype en fond van de sig.. EindTotaal Punten: 9.8 Eindbesluit: Prachtig gemaakt, ga zo door, je word met de sig..euhm dag beter TheGuardian Reageren
Daan007 Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Maakt niet uit hoor Guardian Bedankt voor je rate. Ik heb ook een versie 2 gemaakt voor een andere site. V2 R&C ? Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 ik vind het niet echt heel mooi, maar het kan er wel mee door. je kan zien dat je bij je charizard meer ervaring van de stijl hebt. ik vind dat het groene voor een beter geheel zorgt, maar de achtergrond is te vol. ik denk dat je de c4d render (brush?) teveel gebruikt hebt. maar toch wel een 8/10 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Heey daan, Ik ga hier geen uitgebreide rate geven, omdat je eigenlijk enkel van kleur veranderd bent. Ik moet wel zeggen, dat je bij de groene kleur je siggy levendiger maakt. Dat is dus wel een + punt dat erbij komt. Reageren
Ferre Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Tut van Alias? Daarbij zaten ook instellingen voor je smudge tool. Nu heb je geen speciale instellingen gebruikt hen dat maakt het wat minder. Want nu ziet het er (door de smudge/uitveeg tool) nogal erg uitgeveegd uit, en dat vind ik wat minder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.