cekeu Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2006 ik heb een vraag. hoe zet je op pc de sirene van een policiewagen aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2006 ik heb een vraag. hoe zet je op pc de sirene van een policiewagen aan? Doe je door heraaldelijk op SHIFT te drukken geloof ik, je hebt op een politie auto ook nog een normale toeter dus je moet SHIFT meerdere keren indrukken. Overigens zit er een CAPSLOCK boven die zorgt ervoor dat je vigilante missies kan starten, als je wat te snel bent kan het zo zijn dat je die wel eens indrukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2006 SHIFT ingedrukt houden is claxon, SHIFT kort en snel indrukken is sirene aan (of uit), als de sirene aanstaat en je houd SHIFT ingedrukt, krijg je een ander geluid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cekeu Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 Ik heb nog een vraag. Hoe doe je de lichten van een politie helikopter aan ? (in GTA Vice City) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 Ik heb nog een vraag.Hoe doe je de lichten van een politie helikopter aan ? (in GTA Vice City) volgens mij kan dat niet in VC maar in SA kon dat met H(de toeter) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 SHIFT ingedrukt houden is claxon, SHIFT kort en snel indrukken is sirene aan (of uit), als de sirene aanstaat en je houd SHIFT ingedrukt, krijg je een ander geluid. Volgens mij word dat geluid gebruikt wanneer er een zo'n wagen een kruisingnaderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 je kan volgens mij alleen met de caps lock de sirene aanzetten shift niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 je kan volgens mij alleen met de caps lock de sirene aanzetten shift niet. Nee, zo start je een missie in een overheidsvoertuig of een taxi. Met de linker shift toets kun je in een overheidsvoertuig de sirene voor een langere of kortere tijd aanzetten. In een taxi of een auto kun je de linker shift toets gebruiken voor het toeteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2006 Op PS2 is het dus veel makkelijker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sybert Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 Moet er een bepaalde regelmaat zijn om te drukken op de claxon om de sirene aan te zetten? Ik druk vrij snel na elkaar op de claxon en ik hoor enkel de claxon ipv de sirene. Weet iemand hier een oplossing voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jopper47 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 Moet er een bepaalde regelmaat zijn om te drukken op de claxon om de sirene aan te zetten? Ik druk vrij snel na elkaar op de claxon en ik hoor enkel de claxon ipv de sirene. Weet iemand hier een oplossing voor? Mooi topicbump, maar je moet gewoon 1 keer heel snel op shift drukken wil je de sirene aanzetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Nee, er is geen bepaalde regelmaat om de sirene aan te zetten. Ik druk de Shift toets altijd 2 keer kort na elkaar in. Meestal krijg je dan gewoon de toeter, maar als je dit proces enkele keren herhaald moet de sirene uiteindelijk in gang schieten. Wanneer de sirene werkt, kan je door middel van de Shift toets de sirene sneller laten draaien. Druk je tweemaal op Shift, dan zet je de sirene weer uit. Nog even een lijstje van voertuigen waarbij je sirene kunt aanzetten. Police VCPD Cheetah Enforcer FBI Washington FBI Rancher Barracks OL Rhino Edit: Iedereen heeft trouwens zijn eigen manier om de sirene in gang te krijgen. Ik doe het door tweemaal Shift te drukken, je kan het natuurlijk zoals die snelle Jopper47, die me voor was zei door eenmaal Shift te drukken. Bewerkt: 10 juli 2008 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sybert Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 thx! als ik af en toe geluk heb, schiet hij inderdaad na een lange tijd in gang sorry trouwens van de bump, was niet de bedoeling, maar hij leek gewoon maar niet in gang te schieten nogmaals bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 Nee, er is geen bepaalde regelmaat om de sirene aan te zetten. Ik druk de Shift toets altijd 2 keer kort na elkaar in. Meestal krijg je dan gewoon de toeter, maar als je dit proces enkele keren herhaald moet de sirene uiteindelijk in gang schieten. Wanneer de sirene werkt, kan je door middel van de Shift toets de sirene sneller laten draaien. Druk je tweemaal op Shift, dan zet je de sirene weer uit. Nog even een lijstje van voertuigen waarbij je sirene kunt aanzetten. Police VCPD Cheetah Enforcer FBI Washington FBI Rancher Barracks OL Rhino Edit: Iedereen heeft trouwens zijn eigen manier om de sirene in gang te krijgen. Ik doe het door tweemaal Shift te drukken, je kan het natuurlijk zoals die snelle Jopper47, die me voor was zei door eenmaal Shift te drukken. Ik wist helmaal niet dat de rhino en de Barracks een sirene hadden naja gaat meteen uitproberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.