Jump to content

hoe zet je de sirene aan?


cekeu

Recommended Posts

Nee, er is geen bepaalde regelmaat om de sirene aan te zetten. Ik druk de Shift toets altijd 2 keer kort na elkaar in. Meestal krijg je dan gewoon de toeter, maar als je dit proces enkele keren herhaald moet de sirene uiteindelijk in gang schieten. Wanneer de sirene werkt, kan je door middel van de Shift toets de sirene sneller laten draaien. Druk je tweemaal op Shift, dan zet je de sirene weer uit. Nog even een lijstje van voertuigen waarbij je sirene kunt aanzetten.

Edit: :7 Iedereen heeft trouwens zijn eigen manier om de sirene in gang te krijgen. Ik doe het door tweemaal Shift te drukken, je kan het natuurlijk zoals die snelle Jopper47, die me voor was zei door eenmaal Shift te drukken.

Ik wist helmaal niet dat de rhino en de Barracks een sirene hadden :? naja gaat meteen uitproberen!

De Rhino heeft dat denk ik sowiezo niet. Je krijgt dan alleen een toeter te horen en geen sirene. De Barracks denk ik ook niet, maar dat weet ik niet zeker omdat ze dat wel in SA hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...