SHADY16 Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 wat moet ik dope want er staat iets met zweemen maar weet niet wat ik moet doen want ik kan die missie ook niet doen Reageren
killerbee Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 wat moet ik dope want er staat iets met zweemen maar weet niet wat ik moet doen want ik kan die missie ook niet doen je moet dan eerst ergens steeds onderwater zwemmen zodat je longinhoud groter wordt als ie ongeveer op de helft is met die balk dan kan je de missie doen Reageren
SHADY16 Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2004 hoe klan ik zien of hij op de helf is en welke balk bedoel je Reageren
Majus Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 je long inhoud meter moet in de helf zien dat kun je ofwel zien als je l1 induwt , of bij stats kijkt Reageren
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Zwem zo veel mogelijk onderwater. Als je luchtbalkje bijna leeg is spartelen, of nog beter, even op de kant gaan staan. Dan vult hij weer sneller. Pas op waar je zwemt! Er is een plek in San Fierro waar je als je langzwemt, een grote boot aan de docks, 5 sterren politie kreeg!!! Reageren
Smooth Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 De helft? Nee man zo veel heb je niet eens nodig. Nadat er twee of drie keer stond dat mijn longcapacity increased was kon ik die missies al doen. Gewoon naar het strand.... onder water zwemmen tot je lucht(blauwe balkje) bijna op is en dan weer naar boven. Dat herhalen tot hij dus een aantal keren increased is. Reageren
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 De helft? Nee man zo veel heb je niet eens nodig. Nadat er twee of drie keer stond dat mijn longcapacity increased was kon ik die missies al doen. Gewoon naar het strand.... onder water zwemmen tot je lucht(blauwe balkje) bijna op is en dan weer naar boven. Dat herhalen tot hij dus een aantal keren increased is. Beste is als je meer hebt. Die van mij zit inmiddels helemaal vol, en die missie is dan ook veel makkelijker. Tip voor tijdens de missie: Als je lucht bijna op is, bovenwater komen en NIET bewegen. Dan zien de Da Nang Boys je niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.