rems GTA Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Heey Ik probeer er achter te komen waar je ( Legaal ) Project IGI kan downloaden. Ik heb overal geken maar zonder suc-6 . Kan iemand me helpen ? Greetz. Rems GTA ps: Ik heb een windows 98 Hp Ultra VGa 1280 Reageren
Eros Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Die kan je nergens downloaden, ik heb hem op cd, kopen? Reageren
Wilmer Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Die kan je nergens downloaden, ik heb hem op cd, kopen? Ik wil hem wel kopen, €5,00 incl. verzendkosten? Waar woon je trouwens? Ik in Kampen, als het dichtbij is, wil ik hem ook wel komen ophalen! Wil je, als je hem nog hebt, even een mailtje sturen naar [e-mail]? Alvast bedankt! Wilmer >>> Door Jowx: Voor je eigen veiligheid is het niet toegestaan om je e-mailadres op het forum te posten, je weet nooit of iemand er kwade bedoelingen mee heeft. Om e-mailadressen door te geven aan andere leden kan je ze contacteren via de PB functie.<<< Reageren
X-Zero Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Dat moet je niet doen joh... koop IGI 2 voor 10 euro bij bol.com en dan heb je hem binnen 3-4 werkdagen in huis. en hij is gloedje nieuw BOL .COM IgI 1 Hebben ze ook trouwens maar die kost ook 10 euro maar dan duurt het 3-4 werkweken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.