Jump to content

C H A M I L L I O N A I R E

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey Achille,

Commentaar: In calired is ie inderdaad wel een wow effect. Ik begrijp niet echt hoe je je sig gemaakt hebt, deze is echt knap gedaan..

- punten: Niet echt foutjes om te melden vind ik..

+ punten Je lettertype en fond is echt prachtig, enkel alleen al het donkere naar lichtere effect in je fond is heel erg mooi. Ook de achtergrond van je sig is mooi, en dan ook die effecten die je eraan toevoegt maakt je sig echt af. Ook vind ik het personage goed gekozen, dat dan ook echt wel goed past bij de achtergrond

EindTotaal Punten: 10

Eindbesluit: Ik kan niet echt op een - punt komen, en ik vond je sig heel goed, dus ik kan me geen reden bedenken waarom ik je geen 10 kan geven ;)

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

man jij maakt zo mooie sigs.

het kleuren gebruik van de render staat goed met de achtergrond. de zwarte meneer (ik ben niet zo in urban style) komt goed naar voren in de witte kleding en achtergrond. je kan goed zien dat je er 2 uur aan gewerkt hebt. het lijkt dat insane gfx een beetje te scherp is in combinatie met de "vage" sig. ik vind net de vector (denk ik) over zijn linker hand vind ik niet mooi, en de vector (weer een gok)(dat zwarte boogje) rechts over zn capichon (muts) vind ik niet echt mooi.

het is echt een heel erg mooi geheel en een 9,5/10 waar.

Geplaatst:

Er zit wel een leuke flow in, en ik wardeer je tijd die je erin hebt gestoken, alleen ik vind de uitkomst niet zo mooi. De achtergrond vind ik niet helemaal bij de render passen. De achtegrond is lijkt ook een beetje leeg, de C4D over de render heen is ene leuk idee, alleen wat minder mooi uitgevoerd. de tekst Insane GFX mag er van mij ook nog wat realistischer op (d.m.v. Warp bijvoorbeeld).

Ik kan zien dat je je best hebt gedaan, alleen naar mijn idee is het wat minder uitgevoerd. Ik geef een 6,6/10.

Geplaatst:
Er zit wel een leuke flow in, en ik wardeer je tijd die je erin hebt gestoken, alleen ik vind de uitkomst niet zo mooi. De achtergrond vind ik niet helemaal bij de render passen. De achtegrond is lijkt ook een beetje leeg, de C4D over de render heen is ene leuk idee, alleen wat minder mooi uitgevoerd. de tekst Insane GFX mag er van mij ook nog wat realistischer op (d.m.v. Warp bijvoorbeeld).

Ik kan zien dat je je best hebt gedaan, alleen naar mijn idee is het wat minder uitgevoerd. Ik geef een 6,6/10.

Mee eens

>>> Door RonaldVC: Dit is regelrechte spam. Óf je post in de showroom om een design te raten/beoordelen met onderbouwende kritiek, zoals in de Showroom Regels vermeldt staat, óf je post gewoon niet. Denk hier voortaan aan svp.<<<

Geplaatst:

Prachtig, jep ik vind hem echt prachtig, hoe je die achtergrond hebt gemaakt, hoe je die render hebt ingeblend, en die vector-achtige C4D Render. De tekst, misschien zo maken, dat het lijkt alsof het echt in de mouw genaaid is, dat is mijn enige Tip

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...