Wijst Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) kan even iemand deze missie doen ik haal hem steeds niet.! hier is de savegame >> http://rapidshare.de/files/31841680/GTASAsf3.b alvast bedankt ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- is goed SummerBase ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- bedankt SummerBase !! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Bewerkt: 3 september 2006 door wijst
SummerBase Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Lure - Passed! Ik heb de missie: 'Lure' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie moet je voor Woozie naar Angel Pine dat ligt helemaal ten Zuidwesten van San Andreas. Daar wachten 2 bikers je op zij weten niet dat jij er in zit. Dus je mag absoluut niet uit de auto, want als ze je zien ben je af en dan is de missie gefaald. Je moet ze vanaf het begin sluw af wezen duw zo op met de auto uiteraar of verzin een eigen plan om ze van de Motor-bikes af te krijgen. Het is een keuze voor jezelf, maar ik zou het wel zo doen. En op de langere stukken goed gassen dat is het enige wat ik kan vertellen en blijf ook vooral rustig concentreer je en dan moet het gaan lukken denk ik. Ik heb de savegame opgeslagen in het savehouse dichtbij de Woozie missie's in San Fierro ik heb ook nog even wat screens gemaakt om het wat op te vrolijken zoals je van me gewend bent. Verder wens ik je nogmaals veel succes in het verdere verloop van het verhaal. De Savegame vind je in de bijlage! Beloning: $8000,- en Respect + Bewerkt: 3 september 2006 door SummerBase
Recommended Posts