~Mario~ Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Beste mensen, ik had even een vraagje over rct3, maakt het nog uit met welke videokaart je speelt? of moet het spciaal een ati radeon zijn? of mag het ook sis zijn? Reageren
Kraay Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ik speelde het met een Asus Nvidia Geforce 6200. Waar je het redelijk op kon draaien. Het maakt volgens mij neit erg veel uit wat voor videokaart je hebt, als het maar niet een van de oudste is. Reageren
Follow Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ik speelde het met een Asus Nvidia Geforce 6200. Waar je het redelijk op kon draaien. Het maakt volgens mij neit erg veel uit wat voor videokaart je hebt, als het maar niet een van de oudste is. Als je bij de installatie opgelet hebt, dan las je: The game works perfect iwth a ATI Radeon card. (Ongeveer). Het maakt niet uit, maar als je het net zo als je in de screenshots op atari.com wilt. Dan moet je een ATI kaart hebben, en als de grapichs ingame wat slechter worden, druk dan op het windows logotje en dan weer op het spel, (Bij de startbalk). En de game doet het weer mooi, zonder die slechtere graphics, want ik heb daar weleens last van. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) Ja inderdaad maar Kraay dan had je wat Follow al zei even in het begin moeten kijken, je kan Rct3 zowel met een ati radeon spelen als een Geforce of nvidea, maar bij Need for speed most wanted kon het wel en daar stond ook bij speel hem met een Aiti radeon, of Geforce, maar ik ga het gewoon even proberen, en als hij het niet doet houdt het gewoon op. Bewerkt: 4 september 2006 door ~Mario~ Reageren
Silverwing Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Ik speel het op een Nvidea GeForce 5200 en alles draait perfect... Misschien af en toe wat traag naarmate het park wat voller geraakt, maar dan kan je nog een paar settings verlagen voor meer snelheid maar dan mindere beeldkwaliteit. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) Ja ik had het met een sis videokaart geprobeerd maar dat gaat dus helaas niet, Maar welke settings moet ik dan precies lager zetten? want bij mijn reageert hij soms ook heel sloom, of de beelden zijn niet duidelijk meer. Bewerkt: 9 september 2006 door ~Mario~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.