Follow Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Hey, ik wil graag een Halo Custom Edition serrver starten, maar waar kan ik een gratis server krijgen. Want geld heb ik er niet voorover. En ik las iets over een dedicated server? Een hosting vanaf mijn eigen PC? Maar hoe doe ik dat dan? Reageren
Argon Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) Hey, ik wil graag een Halo Custom Edition serrver starten, maar waar kan ik een gratis server krijgen.Want geld heb ik er niet voorover. En ik las iets over een dedicated server? Een hosting vanaf mijn eigen PC? Maar hoe doe ik dat dan? Dat is niet aan te raden vanaf je eigen pc, want een verdinding thuis is vele anders dan een verbinding in een datacenter. Thuis heb je bijvoorbeeld 5mbit en in een datacenter meestal 100mbit (dacht ik toch). Ook heb je meestal van je provider een beperkte upload en download en met een server worden deze meestal rap opgebruikt. edit: Je kan je altijd wel een sponsor zoeken. Bewerkt: 4 september 2006 door Argon Reageren
Kraay Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 dedicated server is dat jij je eigenste server in een datacenter zet. Dat is ongeveer het duurste maar heb je wel heel je server voor je eigen. En omdat je er geen geld voor over hebt, is thuis de enigste optie voor jou..(maar dan kun je misschien maar 5spelers erin hebben). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.