-Niels- Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ondanks dat deze game al in 2001 is uitgekomen, word het nog heelvee gespeelt. Zelf ben ik ook weer begonnen met Grand Prix 4, een fantatische F1 game die je heel makkelijk kan modden in een superrealistisch spel. Ik wil ook de Season set van 2006 er in zetten, alleen nu moet ik nog één programma hebben en dat is CSM (CarSet Manager) 1.26. Heeft iemand die? Spelen er nog meer mensen Gp4 ? Zoja, donder het hier neer. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Ondanks dat deze game al in 2001 is uitgekomen, word het nog heelvee gespeelt. Zelf ben ik ook weer begonnen met Grand Prix 4, een fantatische F1 game die je heel makkelijk kan modden in een superrealistisch spel. Ik wil ook de Season set van 2006 er in zetten, alleen nu moet ik nog één programma hebben en dat is CSM (CarSet Manager) 1.26. Heeft iemand die? Spelen er nog meer mensen Gp4 ? Zoja, donder het hier neer. Waar een beetje re-search al wel niet handig voor is. Ik heb >hier< een CarSet Manager 1.26 gevonden. Dan moet jij maar beoordelen of dat hem echt is. Als dat hem niet is misschien kun je dan nog iets met de gevonden zoekresultaten met Google. (Klik!) Veel plezier ermee! Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Ja, dat is hem inderdaad. Geregistreert en gedownload. Vervolgens de 2006 mod er op gezet en voila ik rijd met de auto's van dit jaar! Ik post eventjes één screen. Er volgen wel een keer meer. Klikkie!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.