wastelander Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort: large piece (groot plaatje) Size: 600-750 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: neem je tijd in Thumbnail inleveren graag, mijn inlevering komt na die van jou Bewerkt: 8 september 2006 door RonaldVC
DaddyPimp Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Morgen is mijn andere Battle afgelopen, dan wil ik wel tegen jouw als je dat goed vind
DaddyPimp Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Het heeft even geduurt maar hier is hij dan!
wastelander Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Dankje voor je inzending dp veel sterkte ! als iemand titel wil veranderen Dp Waste stemmen mag beginnen !
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Ik stem op Da Pimp. Ik vind die animatie echt heel mooi gedaan, echt heel passend allemaal.
-Matthijs- Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Mijn stem gaat naar die filmposter van wastelander. Wat veel niet weten, is denk ik dat helemaal zelf gemaakt is. Heel orgineel moet ik zeggen. Je zou denken (vooral ook die letters daaronder) dat hij van een site is gehaald en er hier en daar wat veranderd is. Maar nee; alles heeft hij zelf gemaakt, heb ik begrepen. Vooral de effecten vind ik mooi, er zit eigenlijk niet iets tussen wat ik niet mooi vind. De plaatjes die erin zitten zijn ook mooi, die heb je goed gekozen. voor de rest heb ik niet eens gek veel te zeggen over je creatie, enkel dat hij hartstikke mooi en orgineel is. Misschien had de tekst onderin nog wat scherper gemogen, ik moet haast mijn ogen fijn knijpen wil ik het fatsoenelijk lezen. Die van Daddypimp is ook orgineel moet ik zeggen, leuk bedacht. Voor de rest zitten er geen effecten in, ik zie ze in ieder geval niet. Volgens mij draait het niet om de effecten maar om de renders, ik weet niet of het één plaatje is. Maar als je ze zelf hebt uitgeknipt is dat knap werk. De tekst vind ik een nogal groot minpunt, ik vind de soort font die je gekozen hebt wel mooi staan. Maar de kleur en de grijze outerglow niet mooi. Mijn stem gaat naar wastelander.
DaddyPimp Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Er zitten degelijk wél effecten in, maar ze zijn een beetje vernaaid omdat ik hem als GIF op moest slaan voor de animatie.. Ohja en het D12 plaatje heb ik zelf gerenderd
RogierS. Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Vóór DaddyPimp, héél mooi, dat verdwijn-effect! Alleen ben ik het ook met Matthijs eens, de letters hadden een stuk mooier gekund.
Rick.H Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 ik stem wastelander omdat: ik vind die poster van King kong echt supper goed gelukt Hij is echt orgineel vooral met de tekst er bij enz. Die van DaddyPimp vind ik een beetje gewoontjes wel grappig dat efect maar ik vind de letters er echt niet leuk bij passen groeten congo
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Stem: DP Ik vind de animatie erg orgineel alleen jammer van de kwaliteit die daardoor sterk achteruit gaat. Ik vind die van wastelander ook wel mooi alleen de tekst is een beetje onduidelijk onderaan.
.Levi. Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 De winnaar is DaddyPimp die dan ook gelijk +1 punt voor in de ranking krijgt. Helaas maar waar, Wastelander is de verliezer geworden van deze battle, de volgende keer beter. Topic closed & Ranking updated.
Recommended Posts