joshoon Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 hoi, al een poos terug was mijn hele laptop naar de klote en nou heb ik hem aan gekregen. in windows maar ik wil alles eraf halen de hele pc backupen alles araf dus weer in de staat dat ik hem ook net kreeg. zou iemand dat weten hoe ik alles eraf krijg zo snel mogelijk alvast hartelijk bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Als je je laptop weer wilt hebben zoals je hem kreeg, dan moet je windows zo installeren dat hij alles van je PC afhaalt. Hoe dat moet, dat staat wel beschreven in één of andere handleiding die je bij je laptop hebt gekregen. Mocht je nog willen back-uppen, omdat je sommige bestanden niet kwijt wilt, dan moet je dat natuurlijk van tevoren doen. Reageren
joshoon Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Als je je laptop weer wilt hebben zoals je hem kreeg, dan moet je windows zo installeren dat hij alles van je PC afhaalt.Hoe dat moet, dat staat wel beschreven in één of andere handleiding die je bij je laptop hebt gekregen. Mocht je nog willen back-uppen, omdat je sommige bestanden niet kwijt wilt, dan moet je dat natuurlijk van tevoren doen. nou, ik heb deze laptop van me broer dus geen handleiding Reageren
Schno009 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Windows XP? douw de installatie cd erin, en start opnieuw op druk op een toets als hij erom vraagt (om vanaf de cd op te starten) kies Nu Installeren bij het scherm waarbij je de partities moet gaan maken, delete dan je huidige partitie, en maak een nieuwe aan. formatteer deze. (kom je vanzelf tegen) installeer windows Reageren
joshoon Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Windows XP? douw de installatie cd erin, en start opnieuw opdruk op een toets als hij erom vraagt (om vanaf de cd op te starten) kies Nu Installeren bij het scherm waarbij je de partities moet gaan maken, delete dan je huidige partitie, en maak een nieuwe aan. formatteer deze. (kom je vanzelf tegen) installeer windows ik zei al: ik heb hem van me broer, dus geen handleiding dus als je na denkt ook geen CD ik heb al die shit nie maar me laptop draait nog wel goed ik blijf er zo nog wel evn mee bezig Reageren
gammie_ Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Zonder die Cd zal dat wel erg moelijk gaan... Heeft je broer die cd en handleiding dan niet meer? Dus als je ''al die shit'' niet hebt kun je ook nisk beginnen Ga ander bij een Computerzaak langs die kunnen je laptop weer leeg maken (hun hebben de juiste software en dergelijkheden om dat voor elkaar te krijgen) heb ik ooit met een oude pc gedaan. Reageren
Schno009 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Zit er nog wel een sticker op met de licentie code? dan kun je een cd downloaden en dan is het niet illegaal. anders zul je een cd kopie moeten kopen als je er weer windows op wilt zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.