GTAVC Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Ik kwam op het idee om een topic van Sa te maken van welke merken de auto's op gebasserd zijn De eerste waar is de Stallion op gebasserd Reageren
HerrieM Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Op wikigta staan bij veel voertuigen waar deze op gebaseerd is. De stallion is gebaseerd op de Ford Mustang. Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 ik weet er een paar (vnl omdat ik allenamen van de auto's heb vervangen door hun reallife counterparts: Sentinel -> BMW 525i ZR-350 -> Mazda RX-7 Bullet -> Ford GT Concept Stratum -> Holden Commodore Station Super GT -> Mitsubishi 3000GT Turismo -> Ferrari F40 Remington -> Lincoln Continental V etc. Reageren
GTAVC Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Op wikigta De stallion is gebaseerd op de Ford Mustang. Is goed De nieuwe waar is de Landstalker op gebaseerd Reageren
NIELS_ Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Op wikigta De stallion is gebaseerd op de Ford Mustang. Is goed De nieuwe waar is de Landstalker op gebaseerd Land rover Reageren
Dikbuik Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Ford Explorer Fout! de ranger is gebasseerd op de Ford Explorer Reageren
moechy Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Ford Explorer Fout! de ranger is gebasseerd op de Ford Explorer nu is het weer de ranger eerst was het wel een landstalker hé Reageren
Dikbuik Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 (bewerkt) Alemaal fout hoezo fout, t is goed hoor EDIT : er staat hier een ford explorer in de straat en die lijkt sprekend (wel die oudere versie en niet die nieuwe van 2006 of 2002) EDIT2 : heb ff gekeken het is een ford explorer 1993 Bewerkt: 5 september 2006 door Dikbuik Reageren
GTAVC Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) O sorry het was inderdaad goed ookal staat op gtagames Jeep Grand Crherook Waar is de Tornado op gebaseerd Bewerkt: 6 september 2006 door GTAVC Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) op dit forum heeft iemand een ellenlange waslijst gepost met vrijwel alle auto's uit SA, met hun real-life counterparts....klik HIER om naar de site toe te gaan Bewerkt: 6 september 2006 door Shaguar87 Reageren
GTAVC Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Plymouth Fury Nee volgens de site die shauguar aangaf nie Reageren
Preddy Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 (bewerkt) Als ik dit gast ffies mag quoten: Not all counterparts are perfect matches! maw, niet alle GTA:SA auto's komen perfect overeen met de RL auto's. Bewerkt: 7 september 2006 door Preddy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.