Daan007 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) Hey. Ik heb weer een nieuwe sig gemaakt. Ik heb hem zonder een tut gemaakt en ben er best trots op Bewerkt: 4 september 2006 door Daan007 Reageren
Damos Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Hij is echt wel mooi vooral die kleuren die passen er goed bij. Je ziet dat de vlammen van charizard komen en dat geeft een heel mooi effect. Het lettertype is ook wel goed. 9.1 applausje Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Ik vind hem ook erg geslaagd! De rechter kant moet wat voller, althans iets duidelijker. Reageren
Daan007 Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) Bedankt jongens voor jullie rates Ik heb de rechte kant juist beetje donker gelaten zodat de tekst er mooi past. Ik heb een nieuwe gemaakt. V2 Bewerkt: 4 september 2006 door Daan007 Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 weer wauw. ik vind deze soort sigs zo erg mooi, maar het lukt me zelf nog niet zo goed. ik vond je versie een mooier maar ik zal ze allebei raten. v1: hij is mooi. errug mooi, alleen (wat al gezegd is) is het rechts wat leeg. de charizard is mooi, en ook de c3d render is goed gebruikt. het lettertype vind ik hierbij heel erg mooi passen. een dikke 9/10. v2: ook weer hetzelfde, maar de rechterkant is nu veel beter, maar ik vind je lettertype minder mooi. ik zou graag is willen zien hoe het eruit ziet met de witte letters en de vollere rechterkant. weer een dikke 9/10, en ik zou je ervoor een 9,5/10 kunnen geven als je de witte letters van v1 op v2 gebruikt. Reageren
Daan007 Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2006 (bewerkt) Versie 3 alweer V3 Bewerkt: 5 september 2006 door Daan007 Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 perfect! precies zoals ik me had voorgesteld. ik vind hem nu heel erg mooi. ik geef er geen 10 voor maar het is toch wel een 9.8/10 waard. ik heb er nu niks maar aan toe te voegen. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Heey daan Commentaar: Ik zal je laatste update raten, dus dat is versie 3. Ik vind wel dat je steeds beter en beter je siggy verbeterde, dat wou ik in elk geval al eerst melden - punten: Het fond dat je gebruikte bij v2 zou ik ook voor versie 3 genomen hebben + punten Het lettertype en fond is duidelijk te zien. Ook je pokemon en het vuureffect er rond past er goed bij. Ik zelf ken niet veel van pokemon, maar toch weet ik dat dit een vuurpokemon is. Dus die rode achtergrond past er goed bij net als die effecten. Rood is de kleur van vuur EindTotaal Punten: 9.8 Eindbesluit: Wat haal jij tegenwoordig hoge scores zeg Werk aan het - puntje, wie weet zie ik weer een V4 van je. En ik weet zeker dat ie dan wel beter zal zijn als je echt wat werkt aan dat - puntje. Dan heb je wel weer een 10 binnen denk ik. Succes TheGuardian Reageren
Backsmash Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 xd de v3 is gemaakt op mijn verzoek met het lettertype van v1. als hij de letters van v2 gebruikt denk ik dat je dezelfde versie als v2 krijgt. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Niet als je een betere duidelijkere kleur hebt. Als hij lettertype van v2 gebruikt, maar die kleur duidelijker maakt, is zijn sig perfect Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.