Shaguar87 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 hey ik had laatst hier iemand mij laten helpen met een missie, en toen ik die savegame laade, was mijn katana ineens veranderd in een machete !? en het tekentje van de katana was ineens zo'n Jason Voorhees-masker (Friday the 13th) ik ben erachter gekomen dat dat een mod is wat je kan downloaden maar ik weet 1000000% zeker dat ik die mod niet bij mij heb gedownload, dan wel geinstalleerd! en volgens mij kan als iemand anders die mod wel heeft en mijn game saved, er op mijn pc ineens die mod toch niet geinstalleerd staan!? Reageren
Scooter Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) Geïnstaleerd niet. Dat is het nadeel als mensen mods en dergelijke gebruiken bij savegames, dan kunnen er dingen veranderen. In jouw geval is je katana een machette geworden. Waarschijnlijk is dat gewoon in je savegame opgeslagen. Er wordt dan geen mod bij je geïnstaleerd, voor zo ver ik weet. Bewerkt: 4 september 2006 door Scooter Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2006 aha okee.....ik heb nu ff een andere skin voor de katana gedownload en nu doet ie t wel weer Reageren
Boris H. Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 kun je hier een link naar die mod plaatsen? lijkt me wel vet! Reageren
Scooter Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 kun je hier een link naar die mod plaatsen? lijkt me wel vet! Shaguar weet waarschijnlijk zelf ook niet om welke mod het zou moeten gaan. (als het al om een mod moet gaan) Het kan namelijk net zo goed gewoon een overgeschreven bestandje zijn met de textures van een machete etc.. Je kan eens op zoek gaan via google, of je daar wapens kunt downloaden. Lijkt me het handigst. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 erterer3 is bezig met een mod waarbij hij een aantal wapens uit SA vervangt door wapens uit VC. Hij heeft al enkele vuurwapens veranderd en ik dacht dat hij nu ook die machette aan het vervangen was maar da weet ik niet zeker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.