airwolf Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 hey, kon niet echt een forum vinden waar dit topic inhoorde maar dit lag nog het meest dichtbij. Zou iemand voor mij het volgende bestand willen uploaden (alleen origineel aub): data text ik dank u vriendelijk Reageren
HerrieM Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Er is een stpeciaal topic voor het aanvragen van bestanden. Hier is het Kun je zeggen waar die bestanden staan en welke extesnie ze hebben, want ik kan ze niet zo snel vinden. Reageren
PJM Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Je bedoelt vast de mappen data en text... Reageren
airwolf Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 gewoon je main map Reageren
PJM Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) Hier zijn de mappen data en text te downloaden, succes. Edit: Ok, welke versie heb je? Bewerkt: 4 september 2006 door PJM Reageren
HerrieM Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) Dat is 25 MB, als je zoveel mist kun je beter het spel opnieuw instaleren. Behalve als je het Illegaal hebt, maar dan helpen we je hier niet verder. Daarnaast moet je dan ook vertellen werlke versie je hebt. v1 of v2 want er zitten bestanden in de verschil maken. @PJM, het mag wel, maar je moet in ieder geval weten of hij versie 1 of 2 nodig heeft. Bewerkt: 4 september 2006 door HerrieM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.