Kasko Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 op welk eiland en waar kan ik de pilotenschool vinden??? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) op welk eiland en waar kan ik de pilotenschool vinden??? Die kan je vinden in het noorden, in de desert. Ik maak wel even een kaartje voor je! Bewerkt: 4 september 2006 door Dutchy3010 Reageren
Dikbuik Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 in de woestijn van LV. ten noorden van area 51 (die militaire basis) Reageren
Kasko Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) ok bedankt, en hoeveel missies moet ik ongeveer doen op San Fierro (2e eiland) voordat ik naar het 3e eiland kan. evenveel als op eiland 1? Bewerkt: 4 september 2006 door Kasko Reageren
AwSom Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) Hier link met plaatje, Hij is in de woestijn bij de 3e stad. Sorry voor het onduidelijke plaatje, net gemaakt;) < Maar je kan er opzien waar het is > Piloten School Srry voor de dubbele antwoorden, ik was hiermee bezig toen de andere berichten verschenen ok bedankt, en hoeveel missies moet ik ongeveer doen op San Fierro (2e eiland) voordat ik naar het 3e eiland kan. evenveel als op eiland 1? Ik denk iets minder of iets meer In de 2e stad zijn (vind ik ) erg veel missies waar je "ver van huis" moet gaan. Bewerkt: 4 september 2006 door AwSom Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 ok bedankt, en hoeveel missies moet ik ongeveer doen op San Fierro (2e eiland) voordat ik naar het 3e eiland kan. evenveel als op eiland 1? Na de Yay Ka-Boom-Boom missie krijg je een telfeoontje van de 'Mystery Man'. Deze 'Mystery Man' zegt dat hij een vriend is met informatie over Sweet. Hij nodigt je uit om hem te bezoeken om zijn ranch in Tierra Robada (Desert). De 'Mystery Man' zal eerst als een vraagteken op het radar komen te staan. Wanneer je dat telefoontje dus hebt gehad kan je naar de Desert. Maar je moet eerst de missie Yay Ka-Boom-Boom uitgespeeld hebben. Om de missie vrij te spelen moet je Toreno's Last Flight en The Da Nang Thang missies ook gedaan hebben. En dus ook de missie daarvoor dat zijn in totaal 18 missies die je moet uitspelen om in de Desert te komen. Je hoeft dus de missies van Zero en Wang Cars niet uit te spelen. Wanneer je in de Desert bent moet je de Verdant Meadows missie doen. In die missie moet je namelijk de vliegschool voor $80.000 kopen. En daarna kan je dus de vliegschool en de vliegmissies halen. Succes ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.