RedNeck Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) help mijn gta sa start niet meer op ik elg even uit wat ik doe en wat er niet lukt als ik op de snelkoppeling klik dan veranderd mijn muis in een draaiend schijfje nog niks aan de hand. daarna word het beeld zwart en hoor je 2 plaatjes te zien en daarna het intro filmpje maar dat gebeurt dus niet het beeld word gewoon zwart en dan springt hij terug naar het bureaublad. PS: ik had eerst een beeldscherm(hier deed gta het perfect op)maar die was kapot gegaan toen had ik een nieuwe gekregen zon tijdelijk 2ehands beeldscherm gekregen niks aan de hand met gta sa maar later begon de shit. toen had ik een nieuw beeldscherm aangeschaft toen dacht ik dat het over zou zijn maar dat was dus niet. wat ik al geprobeerd heb:(wat dus niet hielp) ·drivers updaten(bij het nieuwe beeldscherm) ·sommigen zeiden dat als je gta_sa.set verwijderd dat hij het weer doet (werkt dus niet bij mij) ·opnieuw installeren plz help me ik weet echt niet meer wat ik kan doen Bewerkt: 4 september 2006 door The Spanierd Reageren
HerrieM Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 ·drivers updaten(bij het nieuwe beeldscherm)·sommigen zeiden dat als je gta_sa.dat verwijderd dat hij het weer doet (werkt dus niet bij mij) ·opnieuw installeren Het bestand gta_sa.dat verwijderen helpt niet. Het gaat hier om het bestand gta_sa.set Deze staat in de user files map, waar ook de savegames staan. Als dat niet helpt heb ik geen idee, sorry. Reageren
RedNeck Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 ow srry dat bestand bedoel ik srry ik edit het even in mijn eerste post Reageren
RedNeck Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) kan iemand mij miss nog helpen met mijn probleem. Edit: srry voor de dubbelpost Bewerkt: 6 september 2006 door The Spanierd Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) Hé Spanierd, Kijk eens naar de onderste post uit deze topic. Misschien helpt dat bij jou ook. Ik hoop het voor je. Bewerkt: 6 september 2006 door HerrieM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.