Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Eens iets anders dan wat ik normaal maak... rates a.u.b. :)

0d48c2fd.png

17a43990.png

4aae4cf3.png

De één al wat lichter dan de ander, voor de mensen die het te donker zouden vinden. :puh:

EDIT:

@ Froop: Hoeft een sig dan altijd om iets te gaan? Ik maak dingen die ikzelf mooi vind, of dat nu om iets gaat of niet....

Geplaatst: (bewerkt)

Nah, er wordt niet duidelijk gemaakt waar het om gaat. Om het samen te vatten zie ik een light beam en wat vreemde paarse tekens. Haal die tekens weg, en zorg dat je wat van die effecten links rondom de light beam doet.

Bewerkt: door Froop
Geplaatst:
Hoeft een sig dan altijd om iets te gaan?....

Het moeilijkste is nog altijd om iets te maken (schilderij, design, wat dan ook) waar iedereen zijn eigen interpetatie aan kan geven. Iets waar iedereen weer iets anders in ziet. Dat heb ik vroeger van mijn kunstgeschiedenisleraar geleerd..

En dat is in dit geval zeer goed gelukt vind ik. Je kan er bijvoorbeeld een onderwater scenario in zien, maar ook iets wat zich in het heelal afspeeld. Als je gewoon verder kijkt dan alleen het plaatje en met wat fantasie, zal iedereen weer iets anders in deze signature zien..

Die roze-achtige tekens kan ik ook moeilijk plaatsen, eerst dacht ik dat het letters ofzo waren, maar een woord kan ik er niet uitmaken. De middelste sig vind ik het mooiste, die is niet te licht, en ook niet te donker, gewoon goed dus. Verder is de afwerking gewoon weer top, zoals altijd bij jou. Het is altijd moeilijk om een cijfer te geven, gezien je vorige signatures en omdat dit iets totaal anders is geef ik hiervoor een dikke 9,5. Voornamelijk omdat je een keertje helemaal iets anders maakt, en omdat de sig in mijn ogen zeer geslaagd is wat betreft mijn verhaaltje hierboven..

Ik denk dat veel mensen graag een tut hiervan willen zien, ik in ieder geval. Dus Dizzee, PS weer aan, en aan de slag maar. :puh:

Geplaatst:

ik vind hem wel mooi. die roze tekens hebben iets dat het allemaal wat afwisselen. het is goed dat je af en toe is iets anders doet dan normaal te doen.

nouwja,

8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...