spoeky Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 hey ik ben nu bij de missie vertical bird, maar ik kom niet verder. Die gasten op de boot neerschieten lukt me wel. Maar als ik in het vliegtuig moet stijg ik niet op. Ik heb gta san andreas op de pc. Bij mij is stijgen s, dalen w. Is het bij deze missie andere toetsen?? kunnen jullie me misschien helpen? alvast bedankt! groetjes spoeky Reageren
Scooter Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Bedoel je verticaal opstijgen? Wanneer je een paar seconden op 'Numpad 8' drukt, gaan de 4 branders van de hydra naar voren, en kan je gewoon opstijgen/vliegen als elk ander vliegtuig. Als je nog niet kan opstijgen moet je even bij je controls kijken, of je daar perongeluk niet een keer iets verandert hebt. Reageren
spoeky Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 ik kan niet verticaal opstijgen. als ik een paar seconden op numpad 8 drukt ga ik recht vooruit, maar ik stijg niet op. Als ik numpad 8 dan indrukt beland ik in het water en staat er mission failed. Reageren
BaasB Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) Je hebt GTA San Andreas voor op de PC, toch? Eerst moet je een stuk omhoog gaan. Je moet pas de 8 op je numlockpad pas indrukken als je al een stuk in de lucht bent. Dus eerst omhoog, dan recht vooruit. Ik maak wel even een filmpje om het te laten zien. EDIT: Hier is het filmpje: Klik. Zoals je ziet, ik ga eerst een stuk omhoog (gewoon met de W knop), en als ik hoog genoeg ben houd ik de 8 knop (op de numlockpad) ingedrukt, zodat ik naar voren vlieg (horizontaal). Volgens mij heb ik het een beetje vaag uitgelegd, maar ik hoop dat je het snapt. En het filmpje zal hopelijk ook wel een beetje helpen. En dan is dit misschien nog de gouden tip: SummerBase ::: Freek ::: Vice city Stories ::: 3 November zegt:Je moet vragen of hij het Numlock knopje wel aan heeft staan SummerBase ::: Freek ::: Vice city Stories ::: 3 November zegt: Als je die niet aan hebt staan vlieg je het water in Veel succes ermee. Groeten BaasBart Bewerkt: 4 september 2006 door BaasB Reageren
Scooter Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 ik kan niet verticaal opstijgen. als ik een paar seconden op numpad 8 drukt ga ik recht vooruit, maar ik stijg niet op. Als ik numpad 8 dan indrukt beland ik in het water en staat er mission failed. Kijk eens bij je Controls, en kijk dan wat er bij; 'Steer Back/up, Steer Front/down' staat. Daarmee bedien je de ''flaps'' op de vleugels, zodat je kunt opstijgen. Om hoogte te maken, of te dalen. Daarmee moet je ook vliegen, niet te vergeten. Bekijk maar eens. Succes ermee! Reageren
spoeky Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) bedankt allemaal!!! ik heb het geprobeert en het lukt. bij mij is het s en pijltje omhoog. bedankt!! groetjes spoeky Bewerkt: 5 september 2006 door spoeky Reageren
spoeky Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2006 nog 1 vraag. telkens als ik bij die boten komt, schiet ik niet op die boten. Ik richt met spaciebalk op zo'n boot en dan ctrl. Maar hij blijft recht vooruit schieten. en als ik verder naar onder ga met het vliegtuig zink ik. Wat doe ik eigelijk fout? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 nog 1 vraag. telkens als ik bij die boten komt, schiet ik niet op die boten. Ik richt met spaciebalk op zo'n boot en dan ctrl. Maar hij blijft recht vooruit schieten. en als ik verder naar onder ga met het vliegtuig zink ik. Wat doe ik eigelijk fout? Je doet niks fout, je moet wachten totdat dat groene richtpuntje rood word. Als het goed is zal hij dan wel automatisch op de boot richten, als je wacht totdat hij rood is zal hij warmtegevoelig worden en gaat hij net zolang op de boot af totdat hij ontploft. Nu is het zo dat de boot ligt en niet vaart maar bij een voertuig dat rijd of vaart zal de raket het voertuig net zolang achtervolgen totdat hij zijn doel treft. Overigens is er ook een andere optie voor de boten. Vlieg gewoon naar de plek toe en ga op een stuk land staan, ik ga altijd bij die wigwam staan met mijn Hydra. Stap dan uit je hydra en loop richting de boten, schiet de boten stuk met een wapen. Een minigun of een rocketlauncher bijvoorbeeld. Loop dan weer richting je Hydra en vlieg naar Verdant Meadows! Reageren
spoeky Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2006 (bewerkt) oke bedankt!! ik zal het proberen ik heb de missie gehaald! bedankt voor jullie hulp!! Bewerkt: 6 september 2006 door spoeky Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.