Jump to content

Distribution (ijskar missie)


Edwintje

Recommended Posts

Ik snap niet hoe je bij "Distribution"(die ijskar missie), de wagen parkeert.

Die toeter doet ook niks trouwens, maar dat ligt er misschien aan dat ik de wagen niet heb geparkeerd.

Is het niet zo, dat wanneer je een wagen afremt en stopt, je hem dan automatisch parkeert?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Edwintje, deze missie's noemen we: 'Cherry Poppers Ice Cream Factory'. Je moet minimaal 50 ijsjes verkopen om deze missie te behalen. Eerst koop je het bedrijf die je kan vinden aan de rechterkant van Starfish Islands (via de kaart) en als je dat hebt gedaan moet je met de Mister. Whoopee bus naar Starfish Islands gaan dat is het eiland waar de rijken wonen. Dan druk je een aantal keer snel achter elkaar op de linker/rechter shift en dan zal als het goed is het muziekje aan gaan.

De consument zal naar je wagen gaan en zo ga je dood totdat je 50 ijsjes hebt verkocht als je eerder uit stapt en je loopt van de wagen weg gedurende een aantal seconde; dan is de missie gefaald. Heb je 50 ijsjes behaald en je stapt uitl; dan is de missie behaald en komt er een Asset bij het bedrijf waarna je weer verder kunt. Nog even een tip als er een ster achter je aan zit oftewel de politie moet je het muziekje weer uitzetten die doe je op dezelfde manier zoals je hem aanzet. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en ga vooral in de rijke gebieden, zoals Starfish Islands. Veel succes en mocht er nog wat wezen zeg het maar hoor! :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het doel van de missie op zich is me ook wel duidelijk.

Waar het mij om ging was dat er, nadat je in zo'n Mr. Whoopee bent gestapt, er instructies en hints op het beeld verschijnen, waarin onder meer "park your car" wordt gezegd, dus dat was even verwarrend.

Het zat 'em toch in de toeter, ik drukte steeds maar één keer en dat helpt niet zo veel.

Bedankt SummerBase, ik ga het weer proberen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Edwintje, deze missie's noemen we: 'Cherry Poppers Ice Cream Factory'. Je moet minimaal 50 ijsjes verzamelen om deze missie te behalen. Eerst koop je het bedrijf die je kan vinden aan de rechterkant van Starfish Islands (via de kaart) en als je dat hebt gedaan moet je met de Mister. Whoopee bus naar Starfish Islands gaan dat is het eiland waar de rijken wonen. Dan druk je een aantal keer snel achter elkaar op de linker/rechter shift en dan zal als het goed is het muziekje aan gaan.

De consument zal naar je wagen gaan en zo ga je dood totdat je 50 ijsjes hebt verkocht als je eerder uit stapt en je loopt van de wagen weg gedurende een aantal seconde; dan is de missie gefaald. Heb je 50 ijsjes behaald en je stapt uitl; dan is de missie behaald en komt er een Asset bij het bedrijf waarna je weer verder kunt. Nog even een tip als er een ster achter je aan zit oftewel de politie moet je het muziekje weer uitzetten die doe je op dezelfde manier zoals je hem aanzet. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en ga vooral in de rijke gebieden, zoals Starfish Islands. Veel succes en mocht er nog wat wezen zeg het maar hoor! :cya:

Je moet ze verkopen hoor :bonk:

maar het zijn eigenlijk geen ijsjes, maar cocaine.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...