Jump to content

is een walktrough ook cheaten?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een vriend en die zegt dat als je voor de tags en de andere missies zoals quarry en valet parking op internet walktrough kijkt(ik noem op wikigta, g-unleashed of GTA Warehouse) dat dat dan ook cheaten is. Wie is het ermee eens en wie niet en laat dan ook a.u.b. weten waarom ikzelf ben het er niet mee eens en heb toen zelfs nog een hele discussie gehad maar hij vond dat je de oysters en zo zelf moet vinden

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

ik vindt het geen cheaten, zelf gebruik ik de walktrough zo min mogelijk, maar ik vindt toch dat je het toch nog een beetje zelf moet doen, als je alles zelf moet gaan zoeken ben je echt super lang bezig en dan raakt de lol d'r ook een beetj vanaf....

Geplaatst:

Als je kan cheaten, betekent dat dat er ergens offieciele regels vast liggen over hoe gta te spelen, dit lijkt me niet het geval. Ik speel het gewoon hoe ik hetzelf het leukst vind... Dus met kaartjes enzo.

Geplaatst:

Ik vind het wel cheaten als je met een kaartje al die dingen zoekt, want ze hebben ze niet voor niks verstopt en verspreid. Dan konden ze ze net zo goed allemaal bij elkaar leggen.

Geplaatst:

Een walktrough is geen cheat of zoeits dergelijke,

een cheat is een auto spawnen, meer healt erbij.

ik heb nog nooit van een walktrough healt gehad.. :cab:

Een walktrough helpt je bij missies,wapen/voertuigen spawns, het is dus echt geen cheat.

Geplaatst:

ik vind het geen cheaten,

als er in staat hoe je een missie doet moet je die nog steeds zelf doen,

als er staat waar de tags liggen moet je ze nog zelf sprayen, je doet nog steeds alles zelf dus ik vind het wel kunnen

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Het ligt eraan wat je zelf vind? vind je dat cheaten dan vind je het cheaten en als je het normaal vind dan vind je het normaal? dat zijn nou eenmaal keuzes in het leven die je moet nemen, en vergelijk baar met keuzes als de keuze tussen het goeden en het kwaad, rechtvaardig of misdadig. het ligt eraan wat jij vind, en wat de wet vind. ik hoop dat ik je zo voldoende heb geinformeert of een walktrough onder cheaten valt. het is gewoon je eige mening.

ik vind het niet cheaten :puh:

EDIT : Ja ik heb net filosofie op school gehad en Nee het was niet leuk :puh:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

ik vind het niet cheaten behalve als je met behulp van een walktrough verborgen dingen zoals oysters zoekt,dan vind ik het wel cheaten

Geplaatst:

ik vind het ook geen cheaten het is echt *** als je constant moet zoeken of als je met een missie vastzit waar je niet weet wat te doen ofzoiet...

Geplaatst:

Walktrough is geen cheat, het is gewoon een hulpje. :bier:

Ik zou niet weten wat er cheaten aan is om te kijken wat je moet doen bij een missie :sigaar:

Geplaatst:

Walktrough betekent in het Nederlands ''Doorlopen''. Heeft dat iets met cheaten te maken?? IK denk het niet. Ze bedoelen dan met ''Doorlopen'' het ''Doorlopen'' van de missies en Hidden Items, dus cheaten hoort daar niet mee. Tuurlijk is het niet zo eerlijk om ze zo te zoeken met een kaartje, maar hoe moet je anders???

Geplaatst:

ik vindt het niet cheaten, behalve als je alle hidden dingen gaat op zoeken... maar van de missie is wel super handig, en ik vindt het meer een Hulp website, en niet cheaten

Geplaatst:
Een walktrough is geen cheat of zoeits dergelijke,

een cheat is een auto spawnen, meer healt erbij.

ik heb nog nooit van een walktrough healt gehad.. :cab:

Een walktrough helpt je bij missies,wapen/voertuigen spawns, het is dus echt geen cheat.

ik ben het met JOU eens. Maar ik wil JULLIE meningen mensen!

:cya: wakkiegeslacht

Geplaatst:

Het ligt eraan wat je verstaat onder 'cheaten'. Je gebruikt een walkthrough en cheats in principe voor hetzelfde: Het eenvoudiger maken van een spel, of dit nu gebeurt door middel van een in het spel ingebouwde functie, of door middel van 'afkijken' op een walkthrough. Iemand die vindt dat je het hele spel op eigen houtje moet uitspelen, kan walkthroughs dus als cheaten bestempelen. Voor iemand die alleen door het spel erkende cheats als 'cheat' bestempelt, kan het weer anders liggen.

Mijns inziens is er niets mis met een walkthrough, al moet er wel iets van jezelf in een spel blijven zitten. Er is immers geen kunst aan om bij ieder probleem de walkthrough van WikiGTA erbij te sleuren. Doch, als iemand op die manier plezier aan een spel heeft, vooral doen. Dat is immers ook het doel van cheats en walkthroughs: Het spel leuker maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...