Jump to content

The driver


philthechill

Recommended Posts

Sorry dat het zolang geduurt heeft, ik moest namelijk mijn spel weer eens opnieuw instaleren omdat hij weer fouten aangaf. :duh:

Gehaald: The Driver

Beloning: $3000

driver1dv0.th.jpg driver2oc8.th.jpg driver3zm5.th.jpg

Ik heb geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in mijn bijlage. ;)

Veel succes met de volgende missies. :)

Edit: Ik zie dat ik per ongeluk een san andreas savegame geupload had inplaats van een vice city savegame, sorry philthechill en bedankt dat je me er even aan herinnerde via pm. De Vice City savegame staat er nu wel. ;)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Deze lukt me niet, ik heb ze allemaal gedaan behalve deze.

Ik weet niet of je graag je savegame wilt plaatsen, of niet. Maar voor de zekerheid wil ik nog wel een paar tips geven voor deze missie. In het begin, moet je gelijk flink gassen. De andere trekt een stuk sneller op. Gewoon zo snel mogelijk inhalen. Je moet voor het politiebureau rechts af. Maar als je snel bent, moet je nog langszij kunnen komen voor die bocht, anders moet je even na die bocht proberen. Ga halverwege naast de auto van de tegenstander rijden en rijd tegen het achterste deel van de zijkant van de auto aan. Als het goed is, maakt de auto van de tegenstander nu een bocht van 180 graden, en met een beetje geluk ook nog ergens tegenaan waardoor omdraaien nog moeilijker wordt. Vervolgens moet je goed uitkijken voor de politieauto's. De meeste rijden je tegemoet. Dus als je niet al te langzaam rijdt, rijden die je voorbij en heb je er geen last van. Soms staan ze je op te wachten. Maar meestal kan je afslaan voordat je voorbij de politiewagen gaat. Het handigste is om de race een paar keer te doen, zodat je de weg weet. Als je de eerste actie goed hebt gedaan (dus het laten draaien van de auto van de tegenstander) hoef je niet eens zo heel hard te rijden wil je de missie winnen. Als het je met deze tips nog niet lukt, kan je inderdaad de missie aanvragen in het savegame aanvraag topic.

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...