philthechill Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2006 Hey mensen, Ik wordt helemaal frustie van dit leven Kan iemand `m voor mij halen?? Greetz Phil Mijn save game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2006 (bewerkt) Sorry dat het zolang geduurt heeft, ik moest namelijk mijn spel weer eens opnieuw instaleren omdat hij weer fouten aangaf. Gehaald: The Driver Beloning: $3000 Ik heb geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in mijn bijlage. Veel succes met de volgende missies. Edit: Ik zie dat ik per ongeluk een san andreas savegame geupload had inplaats van een vice city savegame, sorry philthechill en bedankt dat je me er even aan herinnerde via pm. De Vice City savegame staat er nu wel. Bewerkt: 5 september 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philthechill Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 september 2006 (bewerkt) Cheers!! Mijn dank is groot. Bewerkt: 5 september 2006 door philthechill Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2006 Deze lukt me niet, ik heb ze allemaal gedaan behalve deze. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2006 Als je wilt dat iemand deze missie voor je wil doen, zou je toch eerst ff je save game moten plaatsen. Anders kom je nog geen stap verder... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Doe dat dan gelijk in dit topic want daar is het voor. @ Ar hieronder: Geen Dank, maar Edit je post hierboven dan even. Bewerkt: 17 september 2006 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2006 Dat was ff vergeten om erbij te vermelden naaturrlijk. bedankt voor de aanvulling... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Deze lukt me niet, ik heb ze allemaal gedaan behalve deze. Ik weet niet of je graag je savegame wilt plaatsen, of niet. Maar voor de zekerheid wil ik nog wel een paar tips geven voor deze missie. In het begin, moet je gelijk flink gassen. De andere trekt een stuk sneller op. Gewoon zo snel mogelijk inhalen. Je moet voor het politiebureau rechts af. Maar als je snel bent, moet je nog langszij kunnen komen voor die bocht, anders moet je even na die bocht proberen. Ga halverwege naast de auto van de tegenstander rijden en rijd tegen het achterste deel van de zijkant van de auto aan. Als het goed is, maakt de auto van de tegenstander nu een bocht van 180 graden, en met een beetje geluk ook nog ergens tegenaan waardoor omdraaien nog moeilijker wordt. Vervolgens moet je goed uitkijken voor de politieauto's. De meeste rijden je tegemoet. Dus als je niet al te langzaam rijdt, rijden die je voorbij en heb je er geen last van. Soms staan ze je op te wachten. Maar meestal kan je afslaan voordat je voorbij de politiewagen gaat. Het handigste is om de race een paar keer te doen, zodat je de weg weet. Als je de eerste actie goed hebt gedaan (dus het laten draaien van de auto van de tegenstander) hoef je niet eens zo heel hard te rijden wil je de missie winnen. Als het je met deze tips nog niet lukt, kan je inderdaad de missie aanvragen in het savegame aanvraag topic. Bewerkt: 17 september 2006 door Dutchy3010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2006 iedereen bedankt maar.... ik speel op de ps2 dus uploaden gaat niet maar ik zal wel de goede raad opvolgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.