vendro Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 hoi ik had een vraagje.....Hoe kan ik m'n eigen nummers (mp-3's) in gta zetten. In vice city kan het ook maar ik vroeg me af of het hier ook kan. zou iemand me kunnen helpen alvast bedankt:) Reageren
the_fa2man Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 (bewerkt) Welkom op het forum ik zie dat je nieuw bent mischien weet je het niet maar je had ook de zoekfunctie kunnen gebruiken eigelijk hoor je wel eerst de regels te lezen als je ergens nieuw op een forum bent. Als je het op de pc hebt dan kan je het in de user trak list zettten dan kan je het bij de radio afspelen denk ik maar als je het op de xbox hebt meot je die liedjes van je cd opladen naar je xbox door eht erin te doen dan staat er ergens laden ofzoiets en komt het automatische in je user track playlist En dit hoort in de sanandreas media forum Bewerkt: 5 september 2006 door the_fa2man Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 hoiik had een vraagje.....Hoe kan ik m'n eigen nummers (mp-3's) in gta zetten. In vice city kan het ook maar ik vroeg me af of het hier ook kan. zou iemand me kunnen helpen alvast bedankt:) Het werkt wel net zo als in Vicecity waar je je nummers in een bepaalde map moet zetten. Voor San Andreas moet je de liedjes in je map User Tracks zetten, die kan je vinden in je GTA San Andreas User files. En die map kun je vinden in de map Mijn Documenten. Daarna als je je nummers in de map hebt gezet start je je spel en ga naar Options > Audio Options > User Track Options en druk dan op Scan User Tracks. Daarna kun je je spel loaden, en als muziekzender moet je User Track Player hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.