Jump to content

gta SA loopt vast

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi

telkens als ik een mod in gta SA installeer ( met gta san andreas mod installer ) installeert hij perfect maar

als ik het spel dan opstart en m'n save wil laden stopt tie er halverwege mee (met laden). weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of wat hier de oorzaak van???????

alvast bedankt.

Geplaatst:
hoi

telkens als ik een mod in gta SA installeer ( met gta san andreas mod installer ) installeert hij perfect maar

als ik het spel dan opstart en m'n save wil laden stopt tie er halverwege mee (met laden). weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of wat hier de oorzaak van???????

alvast bedankt.

De enige oorzaak die ik kan bedeken is dat je niet de goeie versie hebt voor modden. Er zijn 2 versies voor San Andreas een versie 1 en een versie 2. Als je versie 2 hebt kun je niet modden. Versie 1 is al een tijdje niet meer te koop, dus als je GTA:SA laatst gekocht hebt, heb je een versie 2. Nu is hier wat op bedacht, er is een patch die ervoor zorgt dat je V2 word gedowngrad naar V1. Wat dus betekent dat je wel kan modden. Ik zou dus zeggen instaleer >deze< patch, en probeer daarna nog eens. Uninstall eerst wel even alle mods mits je die nog hebt geïnstaleerd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...