vendro Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 hoi telkens als ik een mod in gta SA installeer ( met gta san andreas mod installer ) installeert hij perfect maar als ik het spel dan opstart en m'n save wil laden stopt tie er halverwege mee (met laden). weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of wat hier de oorzaak van??????? alvast bedankt. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 hoitelkens als ik een mod in gta SA installeer ( met gta san andreas mod installer ) installeert hij perfect maar als ik het spel dan opstart en m'n save wil laden stopt tie er halverwege mee (met laden). weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of wat hier de oorzaak van??????? alvast bedankt. De enige oorzaak die ik kan bedeken is dat je niet de goeie versie hebt voor modden. Er zijn 2 versies voor San Andreas een versie 1 en een versie 2. Als je versie 2 hebt kun je niet modden. Versie 1 is al een tijdje niet meer te koop, dus als je GTA:SA laatst gekocht hebt, heb je een versie 2. Nu is hier wat op bedacht, er is een patch die ervoor zorgt dat je V2 word gedowngrad naar V1. Wat dus betekent dat je wel kan modden. Ik zou dus zeggen instaleer >deze< patch, en probeer daarna nog eens. Uninstall eerst wel even alle mods mits je die nog hebt geïnstaleerd. Reageren
vendro Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 heel erg bedankt ik ga het gelijk doen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.