Lampje Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Goede middag iedereen ik zit al paar dagen te kl*t*n met die vliegschool... kan iemand de vlieg school zo ver halen voor zodat ik verder kan met missie's? Cheats: Mag Mods: Nee Versie? Volgens mij 2 Graag ook opslaan bij de vliegschool Alvast bedankt
-Matthijs- Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 (bewerkt) Learning to fly - Mission Passed! Beloning: Na elke vlieg missie zal er een klein beetje Flying Skill bijkomen. Als je goud hebt komt er meer Flying Skill bij dan wanneer je brons hebt. - Respect + - Je hebt toegang tot de vliegvelden in Los Santos, San Fierro en Las Venturas. - Je kunt nu beginnen met de missies in Las Venturas. - Er zijn nu 4 vliegmissies beschikbaar op het vliegveld "Verdant Meadows". De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 5 september 2006 door -Matthijs-
AwSom Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Ik wil het ook wel doen hoor, ik ben volgensmij bij een missie waar ik net ( of maximaal 3 ) een paar missies er vandaan ben dus.
Lampje Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Wooow alvast voor snelle reactie en nog maals voor mij te helpen Thanks dude
Recommended Posts