halllo Geplaatst: 25 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2004 hoi, heb vandaag een probleem gister had ik mta wel gefixt deed die het eindelijk had er aardig lang aan lopen kloten onmdat ie het eerst niet deed door het bekende problmeem unhandled exception..maar gister deed die het dus en heb ik gta ultimate vice city ook gelijk geinstalleerd erna maarre daarna doet ie het niet meer nu .. hij kan data/handling.cfg niet vinden terwijll dat bestand er wel bij staat mijn vraag dus of mta niet onder ultimate vice city kan? en hoe kan ik dat ultimate un installeren want dat staat ook nergens? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2004 Je mag inderdaad geen andere programma's gebruiken zoals mods en trainers bij het spelen van MTA. Als je de trainer niet opstart doet MTA het natuurlijk wel. Zover ik weet past Lith Joe's Ultimate trainer geen bestanden aan dus zal data/handling.cfg er gewoon nog moeten staan. MTA past wel wat bestanden aan. De oplossing: Alles verwijderen en opnieuw installeeren (Save games niet verwijderen!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
halllo Geplaatst: 25 februari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2004 kan je dat ultimate zooi er niet gewoon afgooien dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2004 kan je dat ultimate zooi er niet gewoon afgooien dan? Gewoon de bestanden van Lith Joe's trainer verwijderen. Maar zolang je de trainer niet aan hebt staan doet het niks. Ik denk dat het niks voor je zou oplossen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.