Daan007 Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Onderwerp: Freestyle Soort: Signature Size: Max 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: z.s.m Wie wil
berta63 Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 ik wil wel hoor toch best lang gelede dat ik un keer mee gedaan heb maar vooruit
Daan007 Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Okee berta63, hier is de mijne Succes
Daan007 Geplaatst: 8 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Wil iemand anders. Ik heb al 3 dagen niets van Berta63 gehoord en ik heb hem een aantal keer een PM gestuurd. Het worden de zelfde regels en ik zet de zelfde sig in.
Dizzee Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Waarom niet... Ik zet ook een sprite signature in.
King Room Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Dizzee: Ik vindt die opzich wel leuk maar ik vindt 't een beetje te druk.. Kan er niet zo veel van zeggen.. Daan007: Ik vindt die ook erg mooi.. Ik vindt die qua kleur mooier dan die van Dizzee.. En hij is ook wat rustiger, niet zo vol!!
RonaldVC Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Ik ben niet zo'n grote fan van Spritesigs, maar ik moet zeggen dat ik deze beide helemaal niet slecht vind.. Om maar meteen met de deur in huis te vallen, mijn stem gaat naar Dizzee. Voornamelijk omdat de opvulling in vergelijking met Daan007's signature heel goed gedaan is, ik bedoel daarmee eigenlijk dat ik die van Daan007 redelijk leeg vind overkomen, terwijl die van Dizzee vol met mooie effecten zit. Vooral het kleurgebruik in Dizzee's sig, omdat het zich niet geheel op één kleur concentreerd. De render is niet het centrale punt in de signature, dat is eigenlijk de "lichtbundel" in het midden. Dat logo in Dizzee's sig vind ik iets tegenvallen, maar dat geldt ook voor de tekst in Daan007's signature. Voor de rest zijn beide sigs mooi afgewerkt, maar heeft die van Dizzee niet dat ene waarvan je zegt; Ja, dat is hem... Daarom gaat mijn stem naar Dizzee!
DaddyPimp Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Ik ben niet zo'n grote fan van Spritesigs, maar ik moet zeggen dat ik deze beide helemaal niet slecht vind... Vind ik ook Ja, maar mijn stem gaat dan toch naar Daan.. Ookal is die van Dizzee erg mooi en (misschien) wel meer aan gedaan, vind ik die van Daan toch een betere sfeer hebben.. Bij Dizzee zie ik eerlijk gezegd niet zo het verschil tussen de BG en de Render.. Maar bij Dizzee is toch de text wat mooier.. Toch stem ik op: Daan Nog veel succes beiden heren!
mattiejj Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 .. Bij Dizzee zie ik eerlijk gezegd niet zo het verschil tussen de BG en de Render.. ik vind het nou juist wel mooi.(maar dat is een persoonlijke mening) + punten dizzee + punten daan007 goede vlakverdeling effecten(net iets minder mooi dan dizzee) effecten kleuren(net iets minder mooi dan dizzee) kleuren - punten dizzee - punten daan007 logo(de V is mooi,maar enom vlakverdeling(zoals RonaldVC al zei,te gecentreerd) mag wat groter) tekst(te standaard,je had er best iets mooiers van kunnen maken) misschien te druk.. mijn stem gaat naar DIZZEE >>> Door RonaldVC: Battle op verzoek van Daan007 verlengt met 2 dagen. Stemmen kan nog t/m 12 September. @ mattiejj en Daddypimp, let de volgende keer even op de datum dat de battle afloopt, want eigenlijk zijn jullie al te laat met stemmen, en tellen de stemmen niet meer mee. Omdat de stand vóór jullie stemmen ook al gelijk was, is de battle verlengt, en tellen uiteraard jullie stemmen wel mee..<<<
Gta Ripper Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Ik stem op Daan007, ik vind hem gewoon mmoier. Hij is ook wat rustiger dat maakt hem zo mooi. Die van Dizzee vind ik iets te druk, en je de render merkt te weinig op.
Mazzeltje Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Mijn stem gaat naar Dizzee. Ik vind de kleuren iets mooier en die Signature van Daan007 gaat over Pokemon. Dat is niet echt een onderwerp wat mijn intresses trekt. >>> Door RonaldVC: Battle wederom verlengt vanwege gelijkspel. Stemmen kan t/m 14 September!<<<
Preddy Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Dizzee, omdat ik die van Daan007 wat saai vind, weinig opvulling, waar die van Dizzee meer opgevuld is en leuker is om naar te kijken.
Gtaboy107 Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Ik ben niet zo'n grote fan van Spritesigs, maar ik moet zeggen dat ik deze beide helemaal niet slecht vind... Vind ik ook Ja, maar mijn stem gaat dan toch naar Daan.. Ookal is die van Dizzee erg mooi en (misschien) wel meer aan gedaan, vind ik die van Daan toch een betere sfeer hebben.. Bij Dizzee zie ik eerlijk gezegd niet zo het verschil tussen de BG en de Render.. Maar bij Dizzee is toch de text wat mooier.. Toch stem ik op: Daan Nog veel succes beiden heren! Hetzelfde... >>> Door RonaldVC: Dit is pure spam. Óf je stemt/beoordeeld zoals in de Regels vermeldt staat, óf je post gewoon niet. Dit wordt gewoon gezien als postboosten, wat dus tegen de regels is. Voortaan hier op letten graag..<<<
Goliat Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) Vote: Dizzee Beide goede signatures. Dizzee, echt een mooie sig waar zeker een zooi layers inzitten. Mischien komt de sprite er niet helemaal lekker uit, niet dat dat voor het onderwerp belangrijk is maar goed. Mooi kleur gebruik, mooie zachte kleuren waar ik zeker fan van ben, zeker niet eentonig. Door de zwart-grijse achtergrond(zeg maar layer 0) krijgt het blauwe toch een stoere uitstraling. Render valt weinig over te zeggen, ziet er wel leuk uit en past perfect in de sig. Tekst valt me dan weer tegen, past denk ik beter bij een strakke signature.. Die van Daan dan, leuke sig maar ik denk nu eenmaal nog wat te simpel.. Hoewel het er mooi uit ziet is het in mijn ogen niet heel veel meer dan een zwarte background+render+c4d.. er zal natuurlijk nog wel wat meer aan gedaan zijn, maar het ziet er iets te ondoordacht uit. Dit neemt natuurlijk niet weg dat het wél een mooi signature is die leuk is om naar te kijken. Keep it up. Edit: Damn, is 't al weer de 15e? Mijn verontschuldigingen >>> Door RonaldVC: Battle voor de derde keer verlengt, stemmen t/m 15 September. Het begint een lange en zware battle te worden. <<< Bewerkt: 15 september 2006 door RonaldVC
Lord of War Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Stem: Daan007 Waarom stem ik op Daan? De sig van Dizzee vind ik een beetje te 'vol' waardoor de render niet duidelijk is. Bij Daan is zijn sig wat leeg maar ik vind dit (persoonlijk) mooier. De C4D renders passen ook bij z'n render.
Recommended Posts